סקאל הופך את "אמפוריום" לרשת מותגי אופנה

תפתח סניפים בבתי מלון - הראשון בהרודס אילת

סקאל תפתח רשת חנויות למותגי אופנה בשם "אמפוריום". הסניף הראשון נפתח בסיטי סנטר בחיפה, ומשתרע על שטח של 650 מ"ר. הסניף השני נפתח בחנות הפטורה ממכס בנתב"ג על שטח של 350 מ"ר, ובימים אלה נפתח הסניף השלישי - במלון הרודס באילת.

בכל סניף של אמפוריום יושקעו כחצי מיליון דולר. בחנויות הרשת ישווקו מותגי קלווין קליין, דונה קארן, באלי, בי.בי, גאס, 9 ווסט ואחרים. התפיסה של אמפוריום היא ריכוז מותגים ולהיטי אופנה של מעצבים מובילים, במחירים נוחים, תחת קורת גג אחת. עד שנת 2000 ייפתחו 5 חנויות נוספות של אמפוריום.

לדברי סמנכ"ל השיווק של סקאל, קובי סקאל, הוחלט על פיתוח רשת אמפוריום לאחר שנלמדו הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי. לדבריו, הביקוש למותגי אופנה בארץ מצוי במגמת עליה, וסקל מצליחה, באמצעות שיטות השיווק שלה, להגיע לקהל רחב ולחשוף את המותגים בצורה מקסימלית.

המותגים שנבחרו לרשת אמפוריום נבחנו על פי מספר פרמטרים: מותגים ידועים, עם הקשר חווייתי בתודעת הצרכן, מגוון גדול של מוצרים לכל המשפחה - נשים, גברים וילדים, והתאמה לשוק הישראלי. החנויות מעוצבות בסגנון יוקרתי. לכל מותג מוקצה שטח מכירה שעוצב ע"י מעצבי הבית של חברת האם הבינלאומית.

עם פתיחת רשת החנויות יתחרה למעשה סקאל בדב פולק, המפעיל את חנויות ונדום, בהן נמכרים מותגי על של החברות קלווין קליין הוט קוטור, ורסאצ'ה ג'ינס קוטור, הוגו בוס, ארמאני, לקוסט וסטרלסון השווייצרית.« זהבה דברת « סקאל הופך את "אמפוריום" לרשת מותגי אופנה « תפתח סניפים בבתי מלון - הראשון בהרודס אילת