פישמן ירכוש %49 מרשת בסט ביי לפי שווי חברה של 10 מיליון דולר

מתכוון להתמודד במיכרז הבא על הפעלת חנויות הדיוטי-פרי למוצרי חשמל

אליעזר פישמן ירכוש %49 מרשת מוצרי החשמל בסט ביי, לפי שווי חברה של 10 מיליון דולר. בסט ביי נמצאת בבעלות משפחת שטראוכלר, ומפעילה 14 חנויות בפריסה ארצית. חתימת ההסכם, הנמצא כעת בהכנה בידי עורכי הדין של הצדדים, צפויה בימים הקרובים.

פישמן אמר היום (ה') ל"גלובס", כי עיסקה זו תואמת את האסטרטגיה על פיה מנוהלות הרשתות שבבעלותו. במסגרת ההסכם יוקמו עמדות בסט ביי בסניפי הום סנטר, ובעתיד צפויה הפעלת נקודות מכירה של בסט ביי בשיטה של חנות בתוך חנות בסניפי הום סנטר.

בבעלות פישמן רשת חנויות סופרשוק גרינברג, איי.די.דיזיין, מגה ספורט (שאוחדה עם ספורט מארט), הנדימן והום סנטר המצויות כרגע בתהליך מיזוג, היפרטוי וטויס אר אס, בה הוא שותף עם ליאון קופלר.

פישמן אמר עוד, כי בכוונתו להתמודד במיכרז הבא של רשות שדות התעופה על הפעלת חנויות הדיוטי-פרי בנתב"ג. רכישת %49 מבסט ביי יכולה לסייע במיכרז, בו יש להציג ניסיון בניהול סל מוצרים רחב. כיום מנוהלות חנויות הדיוטי-פרי בתחום מוצרי החשמל ע"י האחים סקאל.

בסט ביי חיפשה משקיע במשך למעלה משנה, ושמה אף הוזכר בשעתו בקשר למיזוג אפשרי עם שקם אלקטריק. בסופו של דבר, מוזגו שקם אלקטריק וסנסור. סקאל נכנסה לאחרונה למשביר לצרכן, בסניפיו היא מפעילה נקודות למכירת מוצרי חשמל. בסניפי הום סנטר הופעלו נקודות למכירת מוצרי חשמל על ידי א.ל.מ.

מחזור המכירות של ענף מוצרי החשמל הוא 3.5 מיליארד דולר בשנה. בענף פועלות 500 חנויות, והרשתות המתחרות בו הן שקם אלקטריק, סנסור, טרקלין חשמל, א.ל.מ, סקאל ישיר והמשביר לצרכן.

אליעזר פישמן הוא מבעלי "גלובס".« מאת זהבה דברת « פישמן ירכוש %49 מרשת בסט ביי לפי שווי חברה של 10 מיליון דולר « מתכוון להתמודד במיכרז הבא על הפעלת חנויות הדיוטי-פרי למוצרי חשמל