רשות שדות התעופה הפלשתינית בוחנת את אפשרויות המימון לבניית שדה תעופה ביריחו. מנכ"ל הרשות, סלמאן אבו חליב, אמר, כי הרשות בוחנת אפשרות לממן את השלב הראשון, בעלות של 205 מיליון דולר, בעזרת בנק אל-עקארי אל-ערבי (בנק הנדל"ן הערבי), שמרכזו במצרים. בנק זה היה שותף עם בנק אל-אהלי (הבנק האזרחי) במימון הקמת שדה התעופה עזה בעלות של 218 מיליון דולר. אבו חליב אמר: "הפעילות הפלשתינית נעשית במסגרת הזכות הפלשתינית להקמת שדות תעופה, אשר הוכרה בהסכם קהיר בשנת 1994". לטענתו, סחבת מצד ישראל תרמה לאי הקמת שדה תעופה בבית לחם לקראת שנת 2000. לדבריו, הרשות הפלשתינית מתכננת לקלוט בשדה התעופה עזה את תיירות שנת 2000 לבית לחם.
אבו חליב ציין, כי לאחר סיום הקמת מערכת תאורה, יחל נמל התעופה עזה לפעול גם בלילה. בהקשר לפתיחת המעבר הבטוח אמר אבו חביב, כי מעתה יוכל כל פלשתיני לעלות לרגל לערים הקדושות בסעודיה, דרך נמל התעופה בעזה.« מאת חגי אטקס « הפלשתינים בוחנים את אפשרויות המימון לשדה התעופה ביריחו
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.