קונצרן פנטלנד וחברת פלג ניל יקימו מרכז הפצה ושיווק למזה"ת

בהשקעה של 2 מיליון דולר * יפתחו חנויות של אלס בארץ

קונצרן פנטלנד, השלישי בגודלו בעולם בתחום מוצרי הנעלה, עם מחזור מכירות של מיליארד ליש"ט, וחברת פלג ניל הישראלית, יקימו במשותף מרכז הפצה ושיווק של מוצריהם למזרח התיכון. מרכז ההפצה יוקם עד סוף שנת 2001 בהשקעה של כ-2 מיליון דולר, באזור התעשיה עמק חפר על שטח של 2.5 דונם.

לקראת הקמת מרכז ההפצה הגיע ארצה המנכ"ל בפועל של פנטלנד, אנדי רובין.

פנטלנד, הנסחרת בבורסה בלונדון, מייצרת נעליים למותגים שבבעלותה ולחברות אחרות במותגים פרטיים שלהן. פנטלנד היא בעלת המותגים אלס, פוני, ספידו, מייטרה, רויש, לקוסט, והיא מפיצה את נעלי קיקרס באנגליה. בימים אלה מצויה משפחת רובין, בעלת השליטה בחברה, במו"מ לרכישת המניות מהציבור על מנת לחזור ולהיות חברה פרטית.

החודש קיבלה פלג ניל, בבעלות אילן ואיריס בן דרור, את הזיכיון להפצת מוצרי ההנעלה "פוני" בירדן ובמצרים וזאת במסגרת ההפצה לאזור. מוצרי ספידו משווקים על ידי פלג ניל לדרום לבנון ולקפריסין.

פלג ניל מייבאת את מותגי פנטלנד: ספידו, אלס, פוני, מייטרה ורוייש. פלג ניל נוסדה ב-1990 ע"י אילן בן דרור ויאיר פלג. ב-92' נרכש חלקו של פלג ע"י בן דרור. ב-96' רכשה פנטלנד כ-%35 מפלג ניל.

לדברי רובין, מתכוונת פנטלנד לפתוח בארץ בתחילת שנת 2000 חנות דגל של מוצרי חברת אלס (ELLESSE), שהיא חברת בת של פנטלנד, בהשקעה של כ-200 אלף דולר. החנות תוקם במרכז תל אביב על שטח של 90 מ"ר. התיכנון, הריהוט והמוצרים ייובאו מחו"ל. אלס היא חברה איטלקית שהוקמה ב-1928 ומחזור מכירותיה 600 מיליון דולר בשנה. לאחר הפעלת החנות הראשונה תיבדק האפשרות לפתיחת חנויות נוספות.

פלג ניל תספק את מדי נבחרת ישראל לאולימפיאדת סידני 2000. כמו כן תשווק החברה באופן בלעדי נעליים, תיקים וביגוד עם סמל הוועד האולימפי הישראלי.« זהבה דברת « קונצרן פנטלנד וחברת פלג ניל יקימו מרכז הפצה ושיווק למזה"ת « בהשקעה של 2 מיליון דולר * יפתחו חנויות של אלס בארץ