סיגלר משיק אתר מידע באינטרנט למנויים בתשלום

אתר אינטרנט חדש בתחומי המדיה והתקשורת - ICE בבעלות יובל סיגלר - מושק רשמית הלילה (ב'). "אייס" (ראשי תיבות של Entertainment Information ,Communication,), עוסק בפרסום, שיווק, טלוויזיה, אינטרנט, טלקומוניקציה, בידור, עיתונות ורדיו, והוא כבר פועל.

האתר מספק לגולשים חדשות מקצועיות, בסיסי נתונים ומאגרי מידע; ובהמשך, יציע גם אפשרות לביצוע סחר אלקטרוני. בנוסף, יתפרסמו ב"אייס" טורים אישיים ומאמרי ביקורת בנושאי עיתונות, טלוויזיה, פרסום ואינטרנט.

המערכת פתוחה בפני מנויים בלבד, בדמי מנוי חודשיים של 19 דולר, אם כי ניתן לקבל קוד גישה לשבוע ניסיון חינם, המאפשר שימוש בכל האמצעים והכלים שהמערכת מציעה למנוייה. מאייס נמסר, כי בסיס הלקוחות הקיים (קוראי נמר/פרודקשן-פוסט, שעוברים "הסבה" למערכת המידע האינטרנטית, עומד כיום על 21,500 משתמשים.

בהקמת המערכת הושקעו עד היום 720 אלף דולר, כ-480 אלף דולר נוספים יושקעו בששת החודשים הקרובים.

ביולי השנה הקים סיגלר את חברת אייס מידע, תקשורת ופנאי, והוא מחזיק בבעלות המלאה. סיגלר הוא גם המוציא לאור של מגזין "התקשורת" ושל עיתוני הפקס "נמר של נייר", "פקסדין" ו"פרודקשן פוסט". כן הוא מוביל את מיזם "ערוץ העסקים", המשותף לו (%37.5) לאיש העסקים בני גאון (%25), ולחברת המידע הבורסאי "קו מנחה", השייכת לכלל טכנולוגיות מידע (%37.5).« אביבה קרול « סיגלר משיק אתר מידע באינטרנט למנויים בתשלום