מנכ"ל לור"ם ביקש ממבקר המדינה לגנוז טיוטת דו"ח על החברה

טוען לחשש לחוסר אובייקטיביות מצד הפקיד שהכין הדו"ח

מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, העביר לחברת הבנייה הממשלתית לור"ם טיוטת דו"ח ביקורת, וביקש את מנהליה להגיב על הטיוטה. מנכ"ל החברה, יעקב אטרקצ'י, שכר באופן אישי את שירותיו של עו"ד דוד ליבאי, כדי שייצגו בנושא ובהכנת התשובות למבקר המדינה.

ל"גלובס" נודע, כי ליבאי כבר פנה לגולדברג, וביקש ממנו לפעול לביטול טיוטת דו"ח הביקורת. ליבאי העלה חשש לכאורה לחוסר אובייקטיביות מצד עורך טיוטת הדו"ח במשרד מבקר המדינה, שמעון עמר. ליבאי התמקד בשתי נקודות:

* חשש להיכרות מוקדמת של שמעון עמר עם אהרון עמר - שפוטר מתפקיד סמנכ"ל לור"ם. השניים למדו יחד בישיבה, במשך שנים, ומאז הם מקיימים יחסי ידידות.

* לדברי ליבאי, שמעון עמר העביר לגורמים אחרים, שאינם מבוקרים, את טיוטת הדו"ח, וביקשם לטפל בממצאים ככל שימצאו לנכון. בין הגורמים אליהם הועברה הטיוטה: חברי דירקטוריון לור"ם, שר השיכון, מנכ"ל משרדו ומנהל רשות החברות הממשלתיות.

לטענת ליבאי, צעדיו של שמעון עמר מצביעים על חוסר אובייקטיביות. ליבאי אמר בתגובה, כי שמעון עמר לא פנה אל המבוקרים לפני עריכת הטיוטה, לשם קבלת תשובותיהם. ליבאי אישר, כי פנה אל גולדברג, כדי שיפעל לגניזת טיוטת הדו"ח.

משרד מבקר המדינה אישר את קבלת פנייתו של ליבאי, ומסר, כי הנושא בבדיקה.« מאת יואב יצחק « מנכ"ל לור"ם ביקש ממבקר המדינה לגנוז טיוטת דו"ח על החברה « טוען לחשש לחוסר אובייקטיביות מצד הפקיד שהכין הדו"ח