טלעד ורשת סירבו לשדר את קמפיין "וואללה!"

טלעד ורשת סרבו לשדר פרסומות של הפורטל "וואלה!" המעודדות צופים לנטוש את הטלוויזיה לטובת האינטרנט. במסע הפירסום "שקם את עצמך", שמיועד לעלות לשידור ביום שני בערב, תוקפת וואלה חזיתית את התוכניות הפופולריות של ערוץ 2 ומציבה את האינטרנט כאלטרנטיבת תוכן איכותית.

מוואלה נמסר כי רק לאחר איומים משפטיים, הסכימה רשת לשדר את סרטוני הפרסומת, לאחר שמשרד הפרסום זרמון-גולדמן עידן את נוסחי התסריטים. קשת הסכימה לשדר את סרטוני הפירסום כמו שהם, וטלעד מסרבת לשדר אותם.

סרטוני הפרסום מתייחסים באופן ספציפי לתוכנית שבמסגרתה הם ישודרו. חלק מן הסרטונים אף מתייחסים אישית למנחי התוכניות הפופולריות ומציעים לכל אחד מגיבורי התכניות "וואלה - שקם את עצמך", תוך קישור הצופה לתחום תוכן ספציפי בפורטל "וואלה!"

לאחר שסירבו טלעד ורשת לשדר את הסרטונים, פנה משרד הפירסום זרמון גולדמן, באמצעות משרד עורכי הדין ארדניסט, בן נתן ושות', אל שתי הזכייניות בדרישה כתובה לאשר את שידור הסרטונים. "וואלה! תקשורת", מקבוצת פורמולה, היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב.

בתגובה מסרה טלעד: "איננו מאשרים את הקמפיין של ואללה, כי הוא שם ללעג ולקלס את תכניותינו ומסית את הצופים לא לצפות בהן אלא לעבור לצפות באינטרנט בוואללה. יש לנו זכות אלמנטרית להגן על עצמנו".

« ורד שרון-ריבלין « טלעד ורשת סירבו לשדר את קמפיין "וואללה!" «