ויזקום הישראלית השיקה ב"קומדקס" עט סורק בעל קיבולת של 1,000 עמודים

ה"קוויק לינק" מסוגל להעביר את הטקסט שנסרק למחשב ולטלפון סלולרי

חברת ויזקום הישראלית השיקה בתערוכת "קומדקס" בלאס וגאס, ארה"ב, עט סורק אישי בשם "קוויק לינק". ה"קוויק לינק" מסוגל לסרוק שורות שלמות של טקסט, ולא רק מילים בודדות, עד לקיבולת של 2 מגהביט, המספיקה ל-1,000 עמודי טקסט. מכירתו תחל בארה"ב בימים הקרובים.

ה"קוויק לינק" מתוכנת לסרוק גם כרטיסי ביקור, כתובות של אתרים באינטרנט וטבלאות, ומסוגל לסרוק את כל השפות האירופאיות. בתוך מספר חודשים ייצא לשוק גם דגם המסוגל לסרוק טקסט בעברית. את הטקסט שנסרק ניתן להעביר למחשב ולפאלם פיילוט. כמו כן, ניתן להעביר את הטקסט לטלפון סלולרי, לצורך הודעת טקסט (SMS).

ויזקום החלה למכור לפני כשנתיים את העט הסורק הראשון שלה, המשמש גם כמילון, תחת השם "קוויקשנרי". העט הנוכחי מהווה קפיצת מדרגה מבחינת תכונות הסריקה שלו. בינואר תצא לשוק גירסת "קוויקשנרי 2", המבוססת על המוצר הנוכחי, שניתן יהיה לעשות לו שידרוג ולהפכו גם למילון.

קהל היעד של "קוויק לינק" הוא שוק טכנולוגיית המידע, המורכב מבעלי מקצועות חופשיים ומבעלי עיסוקים הזקוקים לאגירת מידע גם כשהם אינם נמצאים ליד מחשב או ליד סורק אופטי שולחני. הכוונה לסטודנטים, עורכי דין, עיתונאים וכדומה.

ויזקום נמצאת בבעלות ליפמן, מבטח שמיר, הציבור ומשקיעים פרטיים, והיא נסחרת בבורסת פרנקפורט בגרמניה. במחצית הראשונה של 1999 היא הפסידה 7.8 מיליון דולר ומכירותיה הגיעו ל-7.5 מיליון דולר.

(ר' גם עמ' 70)« מאת אפי לנדאו, לאס וגאס « ויזקום הישראלית השיקה ב"קומדקס" עט סורק בעל קיבולת של 1,000 עמודים « ה"קוויק לינק" מסוגל להעביר את הטקסט שנסרק למחשב ולטלפון סלולרי