עלות השיפוצים והגבהת כר הדשא באיצטדיון טדי - כ-8.5 מיליון שקל

בית"ר י-ם ומכבי חיפה יחנכו במוצ"ש את האיצטדיון המשופץ

קבוצות בית"ר ירושלים ומכבי חיפה יחנכו במוצ"ש את איצטדיון טדי המשופץ. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

במסגרת עבודות השיפוץ, הוגבה כר הדשא באיצטדיון טדי ב-2 מ', נשתל דשא קייצי, שופצו יציעי הכבוד והוחלפו גדרות ההפרדה.

"בעקבות השיפוצים שנמשכו 5.5 חודשים, שופרה הצפייה וכעת מכל מקום ביציע ניתן לראות היטב את כל חלקי כר הדשא. הגבהת משטח הדשא גם איפשרה להרחיב את המגרש למידות הבינלאומיות המקובלות, בהתאם לתקנון הכדורגל האירופי", ציין מנהל רשות הספורט בעיריית ירושלים, ציון תורג'מן.

"העבודה התבצעה במשך 5.5 חודשים סביב השעון. בתנאים רגילים העבודות היו נמשכות כשנה", הוא הוסיף.

בסך הכל הושקעו בעבודות השיפוץ הנוכחיות כ-8.5 מיליון שקל. לפני כשנה וחצי הסתיים פרוייקט שלב א' של הרחבת איצטדיון טדי וכעת הוא מכיל 21,000 מושבים. עלות הרחבת הצד הצפוני של האיצטדיון הסתכמה בכ-30 מיליון שקל.

תורג'מן ציין, כי על הפרק עומדת תוכנית הרחבת שלב ב' ב-10,000 מקומות נוספים בצד הדרומי של האיצטדיון, כך שבסופו של דבר האיצטדיון יכיל כ-30,000 מקומות ישיבה. אולם, תוכנית זו לא תצא אל הפועל בזמן הקרוב.

"יצרנו איצטדיון איכותי בסטנדרטים גבוהים ביותר. ראש עיריית ירושלים כבר פנה להתאחדות לכדורגל לקיים משחקים בינלאומיים בירושלים. אנו מכינים נייר עבודה בנושא זה. אין סיבה שמרבית המשחקים הבינלאומיים לא יתקיימו כעת בירושלים, אלא אם מדובר במשחקים מיוחדים שמושכים 40,000 צופים", הוא הוסיף.

יתר משחקי סוף השבוע:

מכבי ת"א - מכבי הרצליה, מכבי נתניה - הפועל כפר-סבא, הפועל חיפה - הפועל ירושלים, אשדוד - מכבי פ"ת, הפועל פ"ת - בני יהודה.« משה כהן « עלות השיפוצים והגבהת כר הדשא באיצטדיון טדי - כ-8.5 מיליון שקל « בית"ר י-ם ומכבי חיפה יחנכו במוצ"ש את האיצטדיון המשופץ