פיאט תמכה וסוכנות משאיות איווקו עוברת מממסר לפלדמן

5 חברות מתמודדות על ייבוא צמיגי גודייר; ביניהן - "מאיר"

חברת ממסר סוכנויות, בבעלות המשביר, השלימה את העסקה להעברת סוכנות משאיות איווקו לחברת נ.פלדמן הבורסאית, שבסיסה בחיפה. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", התמודדה חברת פלדמן על הזיכיון מול חברת UTI - בבעלות תשתית וחברת UMI - וזכתה בו.

פלדמן זכתה בזיכיון, בין השאר, בזכות תמיכה מפיאט העולמית, החברה האם של איווקו. על פי ההסכם, שממתין כעת לאישור רשות ניירות ערך, תרכוש פלדמן מחברת ממסר את כל הפעילות של סוכנות איווקו בארץ, כולל המוסך המרכזי, מיתקני האיחסון, החלפים ומערך השירות וההפצה.

החברה לא מסרה עד כה מהו שווי העיסקה.

לאחר העברת הבעלות, צפויה חברת פלדמן להזרים לסוכנות משאבים, לצורך הרחבת מערך השיווק והשירות, ושיפור התחרותיות של המותג בארץ. יצוין, כי איווקו היא יצרנית המשאיות השנייה בגודלה באירופה, אך בארץ היא תפסה עד כה רק את המקום החמישי במסירות משאיות בינוניות וכבדות.

פעילות סוכנות איווקו בארץ צפויה להימשך ללא שינוי בתקופת המעבר. בשבועות הקרובים אף יגיעו לארץ משאיות בינוניות חדשות של החברה, שהושקו באירופה רק לפני מספר חודשים.

לאחרונה, סיכמה ממסר סוכנויות עיסקה נוספת, להעברת זיכיון הייבוא של יצרנית הציוד המכני והחקלאי האמריקנית "ג'ון דיר" לחברת "מפרם" מקרית ביאליק. "מפרם" עסקה עד כה בעיקר ביבוא, במכירה ובהשכרה של מלגזות.

בימים אלה מתמודדות ארבע-חמש חברות על קבלת זיכיון יבוא הצמיגים של חברת "גודייר", שאף הוא הוחזק עד לאחרונה בידי ממסר סוכנויות.

ל"גלובס" נודע, כי אחת המתמודדות המרכזיות על קבלת הזיכיון של "גודייר", היא קבוצת "מאיר", יבואנית וולבו, הונדה ויגואר. חברת מאיר החזיקה עד לאחרונה בזיכיון היבוא של צמיגי "פיירסטון", אך הוא עבר לאחרונה לידי קבוצת "מכשירי תנועה", בבעלות צבי נטע.

גודייר האמריקנית היא אחת מיצרניות הצמיגים הגדולות בעולם. צמיגי גודייר הם אחד המותגים המובילים בפלח היוקרתי של שוק הצמיגים בארץ.« דובי בן-גדליהו « פיאט תמכה וסוכנות משאיות איווקו עוברת מממסר לפלדמן « 5 חברות מתמודדות על ייבוא צמיגי גודייר; ביניהן - "מאיר"