מבטחים במו"מ עם רשת מלונות דן לשיווק מלונותיה בארץ ובחו"ל

מנכ"ל מלונות גנים: מבטחים תמשיך לנהל את המלונות

חברת מלונות גנים, בבעלות קרן מבטחים, מנהלת מו"מ עם רשת מלונות דן לשיווק מלונות מבטחים בארץ ובחו"ל. כך נודע ל"גלובס".

רשת מלונות גנים כוללת 3 מלונות, שהיו עד לפני כשנה חלק מרשת מלונות מוריה. לאחר מכירת מלונות מוריה לכור-שרתון הקימה מבטחים חברת מלונות שמנהלת את 3 המלונות, המדורגים ב-4-3 כוכבים, ומחדשת אותם בהשקעה כוללת של 15 מיליון דולר. החברה כוללת את מלון גני ים המלח, בן 200 חדרים, שנסגר לפני כחודש לחידוש מקיף של כל החדרים והשטחים הציבוריים והקמת ספא גדול. חידוש המלון נעשה בהיקף של 8.5 מיליון דולר. המלון אמור להיפתח מחדש בתחילת אפריל 2000.

עוד ברשת, מלון גני נצרת, בן 120 חדרים, שנפתח לאחרונה לאחר חידוש, ונבנה בו כעת ספא, ומלון גני זכרון-יעקב, בן 112 חדרים, שייכנס גם הוא לשיפוץ החדרים ובניית ספא.

מנכ"ל מלונות גנים, אפרים שלח, אישר את הידיעה, ומסר, כי מדובר בהתקשרות לצורך שיווק, וכי המלונות ימשיכו להיות מנוהלים בידי מבטחים.

רשת מלונות דן כוללת 9 מלונות בפריסה ארצית, בתל-אביב, ירושלים, חיפה, קיסריה, הרצליה ואילת. לאחרונה רכשה דן את מלונות גני שולמית של בצלאל מזרחי, הכוללת מלונות באילת ובאשקלון.

לרשת דן אין מלון בים המלח, שהופך לאיזור מבוקש עבור תיירות נופש, ואף לא בצפון הארץ (למעט חיפה). דן מבקשת מזה זמן רב להיכנס גם לאזורים אלה. כך, בעבר ביקשה לנהל מלון שנמצא בבנייה סמוך לכפר נחום, והתעניינה במיכרז על מלונות בטבריה.

דובר רשת דן מסר בתגובה, כי בעבר הוצע לרשת לשווק את המלונות של מבטחים, והנושא לא עלה מחדש.« מאת אביבה קרול « מבטחים במו"מ עם רשת מלונות דן לשיווק מלונותיה בארץ ובחו"ל « מנכ"ל מלונות גנים: מבטחים תמשיך לנהל את המלונות