משרד רו"ח שלמה זיו התמזג עם ויטקובסקי-כנעני ויעסיק 420 עובדים

ממשיך לנהל מו"מ למיזוג עם האפט, ללא שטראוס-לזר

משרד רואי החשבון שלמה זיו ושות' הודיע היום (ג') על מיזוגו עם משרד ויטקובסקיכנעני. במשרד המאוחד יהיו 420 עובדים. במקביל, ממשיך זיו במו"מ על מיזוג עם משרד האפט.

משרד זיו מנה ערב המיזוג 350 עובדים. בשנה שעברה התמזגו משרדי ויטקובסקי מתל-אביב, אברמזון-כנעני מירושלים וניצן-וייסמן מחיפה. המשרד המאוחד היה העשירי בגודלו בישראל, ובו 115 עובדים. למיזוג עם זיו לא מצטרפים יורם אברמזון וכ-40 מעובדי המשרד בירושלים, ולפיכך נוספים למשרד זיו כ-70 עובדים בלבד.

משרד ויטקובסקי מתמחה בטיפול במערכת הבריאות, ובין היתר הוא מכין עבור משרד הבריאות דו"ח רבעוני בנוגע להתייעלות קופות החולים. בין לקוחותיו: בתי החולים רמב"ם, הלל יפה, ברזילי, אסף הרופא, פוריה, נהריה והדסה.

לקוחות נוספים של המשרד הם קרן ירושלים, אגרידב, מוסדות חינוך של הסוכנות היהודית, היכל התרבות, תיאטרון גשר, משרד התשתיות, משרד התמ"ס, משרד הקליטה ומשרד האוצר. המשרד פעיל גם בוורשה, בודפשט ופראג בייעוץ מס וייעוץ כלכלי ללקוחות מקומיים.

בין הלקוחות הבולטים של משרד זיו: האחים עופר, קבוצת פורמולה, זאבי אחזקות, מעריב, בני משה קרסו, חברת דוד לובינסקי, מבטחים, גמול, קבוצת רובינשטיין, אורמת, קבוצת ברנוביץ, פקר פלדה, בן-יקר-גת, בנק אדנים, המזרחי השקעות, אמפ"ל, עם עובד, קבוצת מושקוביץ וקא"ל.

משרד זיו מנהל מזה מספר שבועות מו"מ למיזוג עם משרד האפט. ככל הנראה, אם ייצא המיזוג לפועל, לא יצטרף אליו משרד שטראוס-לזר, אשר התמזג ב-1993 עם משרד האפט. במשרד זה כ-150 עובדים (מתוך 240 בהאפט-שטראוס-לזר), כך שאם ייצא המיזוג לפועל, יהיו במשרד זיו 570 עובדים.

בשנה האחרונה ביצע משרד זיו מספר מהלכים משמעותיים, ובראשם ההצטרפות לרשת BDO, השישית בגודלה בעולם (מחזור של 1.8 מיליארד דולר השנה). כמו כן, התמזג עם המשרד הירושלמי יפה-בירם-בראשי והרחיב את פעילותו השוטפת.

משרד זיו אמור להתמזג בשנה הקרובה בצורה מלאה עם משרד הורביץ-אושרת, הפעיל בעיקר בהתיישבות החקלאית. כיום משתפים שני המשרדים פעולה בברית הפיקוח "אסף", העוסקת בעבודות חשבונאות וייעוץ במיגזר החקלאי.« מאת איתמר לוין « משרד רו"ח שלמה זיו התמזג עם ויטקובסקי-כנעני ויעסיק 420 עובדים « ממשיך לנהל מו"מ למיזוג עם האפט, ללא שטראוס-לזר