רדוויו גייסה 6 מיליון דולר על פי שווי של 25 מיליון דולר לפני הכסף

חברת רדוויו השלימה גיוס הון של 6 מיליון דולר על פי שווי חברה של 25 מיליון דולר לפני הכסף (31 מיליון דולר אחרי הכסף). את הגיוס הובילה קרן ההון-סיכון האמריקאית נורת'ברידג', הממוקמת בבוסטון, שהשקיעה 3.5 מיליון דולר.

היתרה, 2.5 מיליון דולר, הושקעה על ידי בעלי המניות הקיימים, הכוללים את שדות מו"פ הבורסאית, האחים זהר ויהודה זיסאפל, פורמולה ונצ'רס וחברת פלטינום האמריקאית.

רדוויו, המנוהלת על ידי אלון קינרייך, לשעבר מנהל המו"פ של מרקורי, פיתחה כלי תוכנה בשם WEBLOAD לבדיקה וניתוח ביצועים של יישומי אינטרנט, תוך דגש על בדיקת המערכות תחת עומסי משתמשים שונים באפליקציות מסחר אלקטרוני באינטרנט. מוצר זה מאפשר לתכנן מראש את המשאבים הנדרשים על מנת להבטיח טיב שירות גם במצבי לחץ.

החברה, שמשרדיה ממוקמים בבוסטון ומרכז הפיתוח נמצא בישראל, מתחרה בתחום זה בסייג' (SEGUE) ומרקורי הישראלית, שהיא החברה המובילה בעולם בכלים לבדיקת תוכנות. סייג', העוסקת גם במגוון רחב של יישומי תוכנה לעסקים, מציגה מכירות של 44.7 מיליון דולר והפסדים של 15 מיליון דולר, ונסחרת בנאסד"ק בשווי של 185 מיליון דולר.

פורמולה ונצ'רס, קרן ההון-סיכון של קבוצת פורמולה, השקיעה בגיוס 750 אלף דולר, תמכה ברדוויו מיומה הראשון, ומחזיקה בכ-%17 ממניות רדוויו. שי בייליס, יו"ר הקרן, אמר היום ל"גלובס": "רדוויו היא דוגמה לחברת אינטרנט שזוכה לתשומת לב ולשווי בהתאם, אבל מאחר שהיא עונה על צורך קיים בשוק, יש לה הכנסות אמיתיות.

"יחד עם זאת, כיום מדובר על קניות ראשוניות, כאשר יש פוטנציאל מכירות לקניות חוזרות בהיקפים גדולים משמעותית. הלקוחות נמצאים ברשימת פורצ'ן 500, שלא היו מביישים רשימת לקוחות של אף חברת היי-טק בישראל".

מקורות בחברה מסרו ל"גלובס" כי רדוויו תסיים את 99' עם מכירות בהיקף של כ-5 מיליון דולר, לעומת מיליון דולר אשתקד. זאת ועוד, ברדוויו מעריכים כי קצב הגידול יישמר בעתיד הנראה לעין.

שדות מו"פ, בניהולו של ז'ק אלעד, השקיעה ברדוויו במסגרת גיוס זה כ-460 אלף דולר, מה שהביא את סך השקעתה ל-2 מיליון דולר, והיא מחזיקה כיום ב-%10 ממניותיה בדילול מלא. הפורטפוליו של שדות מו"פ כולל סטארט-אפים מבטיחים כגון סקייליין, מיינסופט ופונטיק סיסטמס, ומחזיקה גם ב-100 אלף מניות פוינט אוף סייל, הנסחרת בבורסות תל-אביב ונאסד"ק.

« אליאב אללוף « רדוויו גייסה 6 מיליון דולר על פי שווי של 25 מיליון דולר לפני הכסף «