רדוור השלימה גיוס שני בהיקף של 130 מיליון דולר

יהודה, זהר ורועי זיסאפל מכרו מניות בכ-43 מיליון דולר

רדוור, העוסקת בפיתוח פתרונות לניהול עומסים באתרי אינטרנט, השלימה הנפקה שנייה מוצלחת, בניהולו של בית ההשקעות האמריקאי סלומון סמית' בארני, ולצידו פייפר ג'פרי ו-CBIC-אופנהיימר. רדוור הציעה לציבור 2.5 מיליון מניות, במחיר של 51.75 דולר האחת, כאשר מחצית מהן הוצעה למכירה על ידי בעלי מניותיה.

מתוך סך גיוס של כ-130 מיליון דולר, תקבל רדוור 60 מיליון דולר נטו, בניכוי עמלות חיתום והפצה. 64.7 מיליון דולר זרמו היישר לכיסם של בעלי המניות, בראשם משפחת זיסאפל, בעלי קבוצת רד-בינת.

יהודה זיסאפל, אשר ייסד את רדוור והחזיק לפני הצעת המכר כ-%30 ממניותיה, קיבל 29 מיליון דולר; זהר זיסאפל יקבל 8.8 מיליון דולר; ואילו זיסאפל ג'וניור, רועי (בנו של יהודה), יהפוך בגיל 28 למיליונר בפועל, עם 5.4 מיליון דולר בחשבון הבנק שלו.

מקרב הקרנות המשקיעות בחברה, פולריס מכרה מניות בהיקף של כ-11 מיליון דולר והרבור-ווסט מכרה מניות בהיקף של 5.7 מיליון דולר.

משקיעים אחרים - הידועים מביניהם הם קרן אוורגרין וגדעון מרקס, מנכ"ל גראג'.קום - לא מכרו מניות. לכך יש שני הסברים אפשריים, לדברי מקורות בחברה: כל מוכרי המניות, שנותרו עם אחזקות נוספות, התחייבו שלא למכור מניות במשך תקופה נוספת, מה המכונה LOCK-UP PERIOD. הסבר שני הוא, שהמוכרים בהנפקה צריכים היו לספוג את עמלות החיתום וההפצה על המניות שלהם, בהיקף של %7 מסך המכירה. כזכור, רדוור הנפיקה את מניותיה בסוף ספטמבר 99', במחיר של 18 דולר למניה, וזאת לאחר ביקוש רב שגרם לה להעלות את מחיר ההנפקה מטווח של 15-13 דולר למניה.

בסך הכל גייסה החברה 72 מיליון דולר לפי שווי חברה של 260 מיליון דולר, בהנפקה אותה הובילו פייפר ג'פרי וסלומון סמית' בארני. היום היא מרחפת בשווי של 800 מיליון דולר.

הפתרונות הטכנולוגיים של רדוור מאפשרים ללקוחותיה לנהל את תשתית האינטרנט שלהם בצורה יעילה, ליהנות מגישה לאתר האינטרנט ללא הפרעות, לעקוף כשלי מערכת וגם לשדרג את הקיבולת בקלות, ללא צורך בהחלפת מערכות, תוך ביצוע אופטימיזציה של תנועת הגולשים באתר.

לרדוור רשימת לקוחות מכובדת הכוללת בין היתר את דויטשה טלקום, סוני, וולוו, אינטל, בל אטלנטיק, ספרינט ובלומברג. היא מעסיקה כ-80 עובדים, ומכירותיה בשנת 99' צפויות להסתכם ב-12 מיליון דולר, עם רווח נקי קטן.« מאת אליאב אללוף « רדוור השלימה גיוס שני בהיקף של 130 מיליון דולר « יהודה, זהר ורועי זיסאפל מכרו מניות בכ-43 מיליון דולר