ג'ון ברייס רכשה מעזרא הראל %51 ממניות רשת עתיד ב-4 מיליון שקל

"נהיה גוף הדרכת טכנולוגיה הגדול בארץ" * גילת רכשה את ג'ון ברייס ב-99'

חברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת גילת תקשורת רכשה %51 ממניות רשת מכללות עתיד, והיא מצרפת את הרשת לשורותיה. נודע, כי המניות נרכשו בכ-4 מיליון שקל.

ברייס רכשה את המניות מחברת לידן הנמצאת בבעלות עזרא הראל וחברת משיק. יתר %49 מניות עתיד נמצאות בידי קבוצת המייסדים, בהם המנכ"ל דוד נבות והסמנכ"לית רינה פורת.

רשת מכללות עתיד נוסדה בשנת 91'. הרשת, שלה 8 סניפים ואלפי תלמידים, עוסקת בהוראת טכנולוגיות ברמות שונות, בניהול בתי ספר תיכוניים מדעיים, ובלימודים במסלולי הנדסאים וטכנאים.

ג'ון ברייס הדרכה הוקמה בשנת 94' ועוסקת בהוראת טכנולוגיות מידע ותוכנה. לחברה מרכז הדרכה של חברות תוכנה בינלאומיות, בהן ארקל, מיקרוסופט, נובל סיסקו וסאן. ברייס נרכשה לפני חודשיים על ידי קבוצת גילת תקשורת, הנסחרת בנאסד"ק.

מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה, ערן לסר, אמר, כי "צירופה של רשת עתיד הופך את הקבוצה לגוף ההדרכה הגדול ביותר בישראל ללימודי טכנולוגיה ומחשבים, ולאחת מקבוצות החינוך הפרטיות הגדולות בארץ".

לדברי לסר, "רשת עתיד תוסיף לפעול עם ההנהלה הקיימת, והיא תוכל עתה להציע לקהל לקוחותיה פתרונות הדרכה המבוססים על מגוון רחב של קורסים".« מאת מיכל רוה « ג'ון ברייס רכשה מעזרא הראל %51 ממניות רשת עתיד ב-4 מיליון שקל « "נהיה גוף הדרכת טכנולוגיה הגדול בארץ" * גילת רכשה את ג'ון ברייס ב-99'