רדיו נטקינג חי באינטרנט

כל גולש יכול לבחור את המוסיקה שלו ולשלוח שירים ב-e-mail

חברת נטקינג הקימה תחנת רדיו המשדרת בשידור חי בלעדי באינטרנט. עד כה ניתן היה להאזין באינטרנט לתחנות רדיו רגילות, אולם התחנה החדשה פועלת בלעדית באינטרנט, ויתרונה בכך שהיא מאפשרת לגולש לבחור את המוסיקה והשירים להם הוא מעוניין להאזין בזמן השיטוט ברשת והעבודה על המחשב.

רדיו נטקינג משדר מוסיקה במשך 24 שעות ביממה, במסגרת 6 ערוצים המותאמים לקהלי יעד מפולחים: מוסיקת מועדונים, מטאל, מוסיקה אקסטרה, מוסיקה שקטה, ישראלית או מעורבת.

בנוסף לערוצים השונים, פותחו ברדיו נטקינג יישומים אינטראקטיבים, ביניהם בניית "התקליטיה שלי" - הגולש יכול לבחור את השירים שהוא רוצה לשמוע מתוך מאגר של אלפי שירים, ולהאזין להם ברצף על פי העדפותיו הפרטיות. כך, המאזינים אינם חייבים לשמוע דווקא את בחירת עורכי התחנה.

ישום נוסף במסגרת הרדיו האינטרנטי הוא שליחת שיר לחבר על פני הרשת ב-E-MAIL עם הקדשה אישית. בנוסף ניתן לחפש שיר מסויים מתוך מאגר נתונים רחב, באמצעות מנוע חיפוש.

יונתן בן-ארצי, מנכ"ל נטקינג, אמר כי בשלב הבא מתוכננת הרחבת הפעילות ברדיו נטקינג, יצורפו רצועות תוכן לא מוסיקלי וכן ערוצים נוספים הכוללים צ'אט ברשת עם דמויות ואומנים מעולם התקשורת, הופעות חיות של אמנים בארץ ובחו"ל ותוכניות יעודיות למיגזרים.

נטקינג הוקמה על ידי משרד הפרסום טמיר-כהן. בחברה שותפה זכיינית ערוץ 2 רשת, שרכשה בשנה שעברה %27 לפי שווי חברה של כ-5 מיליון דולר, וכן דיסקונט השקעות שרכשה %33 לפי שווי של 6.6 מיליון דולר. עוד צפויה להכנס כשותפה חברת האחזקות WPP, החברה האם של סוכנות הפרסום הבינלאומית ג'יי.וולטר תומפסון, שרכשה לאחרונה %50 ממשרד טמיר-כהן.

בתוך כך הודיעה החברה על חתימת הסכם שיתוף פעולה ראשון עם ירחון "אינטרנט עכשיו", העוסק בנושאי מחשבים. הירחון בבעלות חברת אריג'נט. במסגרת שיתוף הפעולה ישולבו תכני הירחון באתר נפרד בפורטל נטקינג. האתר מכיל כתבות מגזיניות על סגנון החיים ב"עידן הגלישה", תוכנות מומלצות ועוד. זהו אתר משלים לאתר החדשות של נטקינג "העמוד הראשון" עם גדי סוקניק. כתובת התחנה: RADIO.NETKING.COM« ורד שרון-ריבלין « רדיו נטקינג חי באינטרנט « כל גולש יכול לבחור את המוסיקה שלו ולשלוח שירים ב-e-mail