קרן מילר גלובל, בבעלות אייל עופר, רכשה את מלון רדיסון סאס בהולנד ב-50 מיליון ד'

מילר גלובל, קרן הון להשקעות בנדל"ן, בבעלות אייל עופר, בנו של איל הספנות - סמי עופר, בשותפות עם מיקי מילר, רכשה את מלון רדיסון סאס. המלון שנמצא בשדה התעופה סכיפהול בהולנד, נרכש בכ-110 מיליון גילדן (כ-50 מיליון דולר).

המלון בדירוג 4 כוכבים מצוייד במרכז בריאות וכושר עם יותר מ-20 חדרי עיסקאות ואולמות אירועים. המלון על 279 חדריו ממוקם בפארק סכיפהול, הנחשב לאחד הפארקים העיסקיים הנמצאים בצמיחה מהירה ביותר באירופה. בפארק ממוקמים גם מטה החברה האירופי של מייקרוסופט ודל מחשבים. בנוסף נמצאים בפארק גם משרדי חברות ענק כמו M3, איטון, בריטיש אמריקאן טאבקו, ק.ל.מ., אריקסון, ימהה, רייקו ועוד.

מילר גלובל נדל"ן נמצאת בבעלות משותפת של קבוצת מילר נדל"ן מדנבר, קולורדו וגלובל אחזקות מניו-יורק ולונדון. בחברה שותפה גם קרן פנסיה אמריקאית של מדינת דנבר. אייל עופר הקים את החברה בשנת 95', בשותפות עם מילר, המשמש כשותף התפעולי. החברה מפתחת, רוכשת ומתפעלת נכסים, כשבבעלותה 35 בנייני משרדים ב-10 ערים בארה"ב, בשווי כולל של כ-5 מיליון פיט מרובע, המסתכמים בכמיליארד דולר.

מילר גלובל מעורבת בעיסקאות בתחום המלונאות ובחברות נדל"ן. ב-3 השנים האחרונות גייסה הקרן יותר מ-350 מיליון דולר במגוון השקעות נדל"ן.

הקרנות של מילר גלובל מעורבות בהשקעות של יותר מ-40 מיליון פיט מרובע בבנייה. החברה ביצעה עד כה עיסקאות המסתכמות ביותר מ-6 מיליארד דולר. לקרן מספר אחזקות בקנדה, במרכז ובמזרח אירופה, בדרום אסיה וגם בארה"ב. מגוון קרנות היו חלק מפיתוח, בעלות ותפעול של נכסים בעלי חתך גבוה כמו אתר הנופש בחוף פובל, חברת הסקי ומלון ליטל נייל באספן, קולורדו. מלון וסטין ומגדל המשרדים במרכז טבור בדנבר. מלון בברלי הילס ובניין המשרדים דל פוקס פלאזה בלוס אנג'לס.« מאת אמירה ליס, לונדון « קרן מילר גלובל, בבעלות אייל עופר, רכשה את מלון רדיסון סאס בהולנד ב-50 מיליון ד'