מפנה אסטרטגי בקומפאק: תשקיע השנה מיליארד דולר בכניסה לשירותי אינטרנט

קומפאק-ישראל תקים אתר מרכזי לשוק B2B, עם גורמים נוספים

יצרנית המחשבים האישיים קומפאק הודיעה היום (ד') על כוונתה להקציב למעלה ממיליארד דולר במהלך שנת 2000, במטרה להיכנס לשוק שירותי האינטרנט.

מדובר בהכרזה אסטרטגית, שמלמדת על כוונתה של קומפאק לחזק את מעמדה בשוק שירותי האינטרנט, מתוך הכרה בחשיבותו העתידית. נשיא קומפאק, מייקל קאפאלס, מסר כי בכוונתה של קומפאק להציע לחברות המספקות שירותי אינטרנט להסתייע בה, טכנולוגית, מימוניות ושיווקית, כדי להתקדם בשוק.

קומפאק ציטטה את הערכות חברת המחקר פורסטר, כי שוק שירותי האינטרנט, לרבות ספקי שירותים, שירותי השכרת תוכנה ושירותי רשת, צפוי להסתכם ב-3 השנים הבאות ב-16 מיליארד דולר.

החברה ציינה כי 600 מיליון דולר מתוך ההשקעה, מיועדים למימון חברות שמעוניינות לפתח טכנולוגיות חדשות או לשדרג טכנולוגיות קיימות ו-400 מיליון דולר מיועדים להשקעה בחברות אינטרנט. סכום נוסף של 150 מיליון דולר מיועד לשיווק משותף עם ספקיות שירותים באינטרנט.

מנהל אגף השיווק בקומפאק ישראל, עמית מתיתיה, מסר ל"גלובס" כי האסטרטגיה הנוכחית וההשקעה המתוכננת, יבואו לידי ביטוי גם בישראל. לדבריו, קומפאק ישראל קיבלה זכויות הפצה לטכנולוגיית סחר אלקטרוני B2B מובילה, וכי במסגרת האסטרטגיה החדשה של החברה, יוקם בישראל מיזם, בשיתוף עם משקיעים נוספים, שיבנה אתר שוק מרכזי למסחר B2B.« מאת קרן צוריאל « מפנה אסטרטגי בקומפאק: תשקיע השנה מיליארד דולר בכניסה לשירותי אינטרנט « קומפאק-ישראל תקים אתר מרכזי לשוק B2B, עם גורמים נוספים