בסופר-פארם מצאו דרך למלא מחסנים: שלחו העובדים לרכוש בשמים במבצע המשביר לצרכן

רשת סופר-פארם ביצעה בימים האחרונים מתקפה מאורגנת של רכישת בשמים ברשת המשביר לצרכן. זאת, במטרה לפגוע במבצע הענק שנערך ברשת המתחרה.

במסגרת מלחמת מכירות הבשמים לקראת פסח, הכריזה ביום שישי שעבר רשת המשביר לצרכן על מבצע חסר תקדים: כל הרוכש בושם, יוכל לקבל בושם נוסף חינם, בתנאי שיהיה זול יותר - אפילו באגורות ספורות.

במשביר לצרכן טוענים, כי ביומיים האחרונים הבחינו במספר חריג של לקוחות, שהגיעו לסניפי הרשת ברחבי הארץ במטרה לרכוש בשמים באמצעות תלושי שי לחג של "התו המשולב". בחנויות בקניון הקריון בחיפה ובדיזנגוף- סנטר זוהו הלקוחות כעובדי סניפי סופר-פארם הסמוכים.

במשביר לצרכן טוענים, כי אתמול זינקו מכירות הבשמים באמצעות תלושי שי בפי 6 בהשוואה ליום הקודם, והגיעו לנתחים חריגים של כ-%35 ממכירות הרשת, שאינם מקובלים אפילו בימי השיא של קניות ערב החג.

מתברר, כי הנהלת סופר-פארם שלחה את עובדיה לרכוש את הבשמים ברשת המשביר לצרכן. ניצול המבצע במשביר לצרכן והקנייה באמצעות התלושים (שנרכשים ב-%17 הנחה) - איפשרו לסופר-פארם לרכוש את הבשמים בהנחות של כ-%67 ממחירם הסיטונאי.

בסופר-פארם לא מכחישים את הידיעה: "במשביר-לצרכן חשבו שהלקוחות מטומטמים, והראינו להם איך לקוחות חכמים מבצעים קניות.

רווח שנוצר לרשת כתוצאה מהרכישה המאסיבית יאפשר לנו להעמיק את ההנחות לקראת החג לכל קהל הצרכנים שלנו". ברשת אמרו, כי הם מתכוונים למכור לצרכנים את הבשמים שרכשו ברשת המתחרה.

מרשת המשביר לצרכן נמסר: "קיבלנו מידע בנושא, ואנחנו בודקים אותו".

מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות, אריאלה רבדל-נדקוב, מסרה בתגובה: "רשת סופר-פארם ניצלה באופן ציני מבצע שיועד לצרכנים כדי לשפר את מצבה העיסקי".« ידיעות אחרונות « בסופר-פארם מצאו דרך למלא מחסנים: שלחו העובדים לרכוש בשמים במבצע המשביר לצרכן