אזימוט טכנולוגיות הישראלית תספק שירותי תקשורת לצ'יינה מובייל

היקף העיסקה עם החברה הסינית מוערך בכ-13 מיליון דולר

אזימוט טכנולוגיות חתמה על מיזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת צ'ינה מובייל הסינית, לשעבר צ'יינה טלקום, לפיו אזימוט תספק לצ'יינה מובייל שירותים על בסיס טכנולוגיית GSM. היקף העיסקה מוערך בכ-13 מיליון דולר. כך מסר היום (ה') מנהל תחום תקשורת דו-כיוונית באזימוט, גיא ניב.

לפי המיזכר עליו חתמו החברות, הן יקימו חברה בת משותפת שיספק למנויי צ'ינה מובייל שירותי תוכן ושירותי ערך מוסף מבוססי מיקום. אזימוט תספק את הטכנולוגיה וצ'ינה מובייל תספק את תשתית התקשורת למיזם.

שירותי הערך המוסף יאפשרו איתור רכבים במצוקה, ניהול ציי רכב, תקשורת אינטרנט מהרכב והעברת מידע דו-כיווני. זאת, בהתבסס על שילוב של תקשורת סלולרית, ניווט לווייני ורשת האינטרנט.

צ'יינה מובייל שולטת בשוק הסלולרי בסין עם כ-30 מיליון מנויים. לקראת שיתוף הפעולה עם אזימוט ערכה החברה מחקר שוק, לפיו בתוך שנתיים תגיע החברה המשותפת לכ-30 אלף מנויים לפחות.

אזימוט עוסקת בפיתוח וייצור של מצפנים ומערכות שליטה ובקרה לכלי רכב, המבוססים על ניווט לווייני. פעילות נוספת של החברה היא מימון חוץ בנקאי, מכשירים פיננסים והשקעות. החברה, שנסחרת בתל-אביב לפי שווי של 16 מיליון דולר, נמצאת בשליטת חברה הבת שלה, FCC, ומשפחת ריזמן (%21).« מאת קרן צוריאל « אזימוט טכנולוגיות הישראלית תספק שירותי תקשורת לצ'יינה מובייל « היקף העיסקה עם החברה הסינית מוערך בכ-13 מיליון דולר