משפחת גילינסקי, בעלת %22 מגנדן נדל"ן של נוחי דנקנר

מכרו יחדיו אשתקד את מניותיהם בדנקנר השקעות תמורת 88 מיליון דולר

מקס ושאול גילינסקי, אנשי העסקים מדרום אמריקה, מחזיקים %22.2 ממניות החברה הפרטית גנדן נדל"ן שבשליטת משפחת נוחי דנקנר. כך עולה מתנאי הקצאת מניות בה תרכוש גנדן נדל"ן %20 ממניות קרדן נדל"ן תמורת 20 מיליון דולר. משפחת גילינסקי וזו של נוחי דנקנר, מכרו אשתקד את מניותיהן בחברת דנקנר השקעות ליתר בני משפחת דנקנר תמורת 88 מיליון דולר (חלקה של משפחת גילינסקי כ-33 מיליון דולר).

בעלת השליטה במניות גנדן נדל"ן, היא כאמור משפחת נוחי דנקנר, שמחזיק בעצמו %35.5 מההון. מלבדו מחזיקים גם אביו יצחק דנקנר (%22.2) ואחותו שלי דנקנר-ברגמן (%4.4).

בעלי מניות נוספים בחברה הם רפי ביסקר, לשעבר מנכ"ל דנקנר השקעות (%6.9), ועו"ד אבי פישר, שותפו של נוחי דנקנר בעיסקי התיירות (%8.8).

על פי תנאי העיסקה שתכניס את גנדן נדל"ן לקרדן נדל"ן, הוערכה האחרונה בשווי של 80 מיליון דולר, לפני הכסף (לעומת 75 מיליון דולר היום בבורסה). בעקבות ההקצאה תדולל בעלת השליטה, קרדן השקעות, ל-%43.4 מההון, טאלאדיום (חברה פרטית של בעלי השליטה בקרדן השקעות) תחזיק %13 ואלי אלרואי, סגן יו"ר הדירקטוריון של קרדן נדל"ן, יחזיק %6.2. בד בבד עם כניסתה של גנדן לקרדן נדל"ן, תרכוש האחרונה מחצית ממניותיה של החברה האם, קרדן השקעות, בחברת נובלגו שמהווה כיום את אחזקתה העיקרית.

נובלגו, המבצעת מספר פרוייקטים גדולי היקף בפולין, הוערכה לצורך העברת המניות בכ-156 מיליון דולר. קרדן נדל"ן תרכוש %16.1 ממניות נובלגו מידי החברה האם תמורת 25 מיליון דולר ותחזיק כ-%59 ממניותיה.« מאת שי שלו « משפחת גילינסקי, בעלת %22 מגנדן נדל"ן של נוחי דנקנר « מכרו יחדיו אשתקד את מניותיהם בדנקנר השקעות תמורת 88 מיליון דולר