הוארך זיכיון רדיו ת"א ו-99

BU

מליאת הרשות השנייה, בשבתה כוועדת מכרזים, החליטה להאריך את תקופת הזיכיון לשתי תחנות רדיו אזורי נוספות, שמועד הזכיון הראשון שלה פקע - "רדיו תל-אביב", המשדרת בגוש דן, ו-"BU99", המשדרת באיזור השרון. הזיכיון מוענק לתקופה של 4 שנים נוספות, לאחר מילוי התנאים המקדימים וקבלת תנאי הזיכיון. מליאת הרשות התכנסה כדי לאשר את הרחבת אזורי הזיכיון לתחנות הסקטוריאליות - "קול חי" הדתית, והתחנה הערבית בצפון "רדיו 2000", אולם מספר חברי מליאה, נציגי ש"ס, שמתנגדים בחריפות לתחרות שעשויה להיפתח לתחנות הפיראטיות של ש"ס מצד "קול חי", הגישו עתירה לבג"ץ והכשילו למעשה את המהלך.

ובעוד אלה מתקוטטים על תדרי רדיו, עקף אותם "ערוץ 7" הפיראטי, והחל לשדר גם באמצעות לוויין. הערוץ מועבר מתחילת החודש בלוויין "אינטלסאט", שבו מועברים גם השידורים של הרבנים עובדיה יוסף ומרדכי אליהו.

בישיבה קודמת החליטה המועצה לאשר מיזוגים בין תחנות, וכך מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה" בתל-אביב, ירון דוידוב, מונה ליו"ר תחנת "רדיו צפון". בעלי "רדיו ללא הפסקה" סיימו אחרונה רכישת %56 ממניות "רדיו צפון". שותפה נוספת (%24) ב"רדיו צפון" היא חברת ברודקאסט, שמחזיקה %40 ב"רדיו תל-אביב".

« אביבה קרול « הוארך זיכיון רדיו ת"א ו-99 « B