דורון שמואלי הקים חברה לשירותי תשתית עם בני גאון

הח"כ לשעבר, ומי שכיהן כמנכ"ל עמותת אירועי היובל, דורון שמואלי, הקים חברה משותפת עם גאון אחזקות של בני גאון. החברה המשותפת, גאון תשתיות, תעסוק בהפרטת שירותים ותשתיות ברשויות המקומיות ובגופים ממשלתיים, בתחומי המים, ביוב, אנרגיה, תעבורה ומיחשוב. שמואלי יכהן כמנכ"ל החברה.

בשיחה עם "גלובס" ציין שמואלי, כי גאון תשתיות תציע לרשויות המקומיות שירותי אאוט-סורסינג בתחומי התשתית השונים, לאור הקיצוץ בתקציבים ובכח האדם ברשויות המקומיות.

לדבריו, הפתרון שתציע גאון תשתיות יהיה זול יותר מעלות הביצוע במסגרת הרשות המקומית ותציע רמת שירותים גבוהה יותר. עוד ציין כי לפי הצורך, תיעזר גאון תשתיות בחברות הנמצאות באחזקת גאון אגרו טכנולוגיות, כמו צינורות המזרח התיכון.

לדבריו, גאון תשתיות תשתף פעולה עם חברות קיימות מתחומי התשתית, וכבר מנהלת מגעים עם כמה מהן, ובמידת הצורך, תקים חברות חדשות. שמואלי סירב להעריך את העלות הנדרשת לפעילות גאון תשתיות, וציין כי בימים אלה מפתחים את תוכניות העבודה.

בשמו של שמואלי נקשרה ביקורת קשה, בעיקר של מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, בשל אופן תפקודו כמנכ"ל עמותת אירועי היובל. בין השאר, קבע אז גולדברג כי "מיליוני שקלים חולקו שלא לפי הנהלים התקינים, כולל לידידים ומכרים של מנכ"ל העמותה, דורון שמואלי".« מאת קרן צוריאל « דורון שמואלי הקים חברה לשירותי תשתית עם בני גאון