קומפאק במקום ה-1 במכירת מחשבים בארץ

עם נתח שוק של יותר מ-%18, ומכירות של יותר מ-21 אלף מחשבים, ברבעון הראשון של השנה

קומפאק תפסה את המקום הראשון בשוק המחשבים האישיים בארץ, עם נתח שוק של יותר מ- %18, ומכירות של יותר מ-21 אלף מחשבים, ברבעון הראשון של שנת 2000. זאת לעומת נתח שוק של כ-%15 ומכירות של 12 אלף מחשבים, ברבעון הראשון של 99'. המדובר בסה"כ מכירות של מחשבים שולחניים לעסק ולבית, מחשבים ניידים ושרתים סטנדרטיים(מבוססי אינטל).

במכירת מחשבים שולחניים מובילה קומפאק עם נתח שוק של כ-%17. במכירת שרתים מובילה קומפאק עם נתח שוק של כ-%29. יותר מאשר שני היצרנים המדורגים אחריה גם יחד. קומפאק הובילה בארץ במכירת שרתי אינטל ברציפות, בכל הרבעונים מאמצע 1996. במחשבים הניידים הגדילה קומפאק את נתח השוק שלה ליותר מ-%25, לעומת כ-%24, ברבעון המקביל אשתקד.

עמית מתתיה, מנהל אגף השיווק בקומפאק ישראל, הצביע על המגמות החדשות שקומפאק מובילה בשוק המחשבים האישיים בישראל: "אנו רואים יותר ויותר ארגונים קטנים המשתמשים בשרתים; יותר מקבלי החלטות הרוכשים מחשבים ניידים במקום מחשבים שולחניים; ויותר משתמשים גם בבית וגם בעסק, המעדיפים מחשבי מותג על שולחנם.

"קומפאק, שחדרה בהצלחה בשנה האחרונה לשוק הצרכני-ביתי, משיקה עתה סידרה של מוצרים ייחודיים לארגונים, וביניהם מחשבי iPaq מתקדמים, בעלי עלות נמוכה במיוחד; שרתים 'רזים' בגובה U אחד, החוסכים מקום בארונות שרתים; שרתי-משימה ייעודיים ועוד." נמסר, כי במקביל לביסוס מעמדה כמובילה בשוק המחשבים האישיים הישראלי, הגדילה קומפאק את היקף עסקיה גם במתן פתרונות ושירותים לארגונים, וגם במכירת מחשבי יוניקס ומוצרי אחסון, שאינם נכללים בדיווח הנ"ל.

מתתיה: "קומפאק הפכה לחברה המובילה בפועל את שוק המחשוב הישראלי, הן מבחינת היוזמה השיווקית והן מבחינת הגידול. דוגמא לכך ניתן לראות בעלייתנו מהמקום ה-27 למקום ה-22, בדירוג כלל חברות המסחר בישראל בשנה האחרונה."«« קומפאק במקום ה-1 במכירת מחשבים בארץ « עם נתח שוק של יותר מ-%18, ומכירות של יותר מ-21 אלף מחשבים, ברבעון הראשון של השנ