מגזין האינטרנט "2.0 Business" עומד להוציא הקיץ מהדורה מקומית בישראל בגרמניה
ובדרום קוריאה. עד סוף השנה ייצא המגזין גם באיטליה, במקסיקו, בצ'ילה ובצרפת.
בחודש מאי הוציא מהדורה בריטית.
על כוונה זו נודע במסגרת הודעת המגזין על קמפיין פרסומי חדש, שהיקפו 10 מיליון
דולר.
"ביזנס 2.0", הוא אחד מהמגזינים הנחשבים העוסקים באינטרנט, ומיועד לקהל עיסקי.
קהל היעד של המגזין, כפי שהוגדר על ידי סוכנות הפרסום שלו, סיטרון האליגמן
בדקאר, מורכב מבני 44-25 בעלי הכנסה שנתית של 100 אלף דולר.
המגזין מסר עוד, כי הכנסותיו מפרסום מתחילת השנה מסתכמות ב-28 מיליון דולר,
לעומת 3 מיליון דולר ב-98'.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.