חברת מאיר, יבואנית משאיות וולבו ומיצובישי, קיבלה רשמית את זיכיון הייבוא
של משאיות רנו לישראל. זיכיון משאיות רנו והחברה הבת האמריקנית שלה, מאק (MACK),
הוחזק במשך שנים רבות בידי חברת "האחים אלקון". אולם היצרן הצרפתי הקפיא אותו,
בעקבות הליך כינוס הנכסים, שאליו נקלעה האחים אלקון בשנה שעברה.
קבוצת מאיר התמודדה על הזיכיון מול חברת קרסו, יבואנית רנו. היא ניהלה מגעים
בנושא, בחודשים האחרונים, מול שני היצרנים. ההכרעה הסופית התקבלה בחו"ל בעקבות
הסכם המיזוג, שנחתם בחודש אפריל בין וולבו-משאיות השבדית לבין רנו VI, חטיבת
המשאית של קונצרן רנו. ההסכם העביר את הסמכויות הביצועיות ברנו VI לידי וולבו.
בחברת מאיר עדיין לא התקבלה הודעה רשמית על קבלת זיכיון השיווק של משאיות מאק
האמריקניות. אולם בכוונת מאיר להגיש, בינתיים, שירות וטיפולים גם למשאיות אלה,
אם ועד שיתקבל הזיכיון רשמית. השיווק הפעיל של משאיות של רנו בארץ צפוי להתחיל
בשנת הדגם 2001, שתחל בעוד כחודשיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.