הכדור שוב פורח בערוץ 6

בעונה החדשה: עולם הפוך; פוקהונטאס חוזרת; סיפורי רוברט ריפליי

עונת שידורי הקיץ של ערוץ הילדים, בהפקת נגה תקשורת, מתחילה היום (ד') עם 5 הפקות מקור ו-6 תוכניות רכש חדשות, ותחת הסיסמה (שמתאימה יותר מכל למצבה של מפיקת הערוץ מול חברות הכבלים) "קיץ הפוך".

במרכז הלוח: "כדור פורח" מה-9 ביולי בשידור חי מדי יום בשעה 10.00 עם קהל ומנחי ערוץ הילדים תחת הכותרת "קיץ הפוך" - כל החוקים מתהפכים, המנצח מפסיד, התשובות לא חייבות להיות נכונות, אפשר להסתכל על העולם מזוויות לא מקובלות וגם ללמוד על מהפכות בהיסטוריה, תופעות הפוכות בטבע ועוד.

תהיה גם התשובה ההפוכה לאולימפיאדת סידני 2000 בשם "אולימפיאללה", תחרות ילדים במקצועות הפוכים ומצחיקים, שחייה עם בגדים, ריצה לאחור, טריאתלון בסלון ועוד.

מערוץ 6 נמסר כי מדובר במסר חינוכי, שמעודד ילדים לאמץ זוויות ראיה אחרות, יצירתיות ומקוריות, למוסכמות וסטריאוטיפים.

עוד בין תוכניות המקור: "הדיבורית" רצועת שידור אינטראקטיבית חדשה, שבה ישוחחו מנחי ערוץ הילדים, קובי מחט ועדי עזרוני, עם ילדים על נושאים הקשורים לחיי היומיום בעולמם: קייטנות בקיץ, אחים גדולים, יום הולדת בחופש, איך מתכוננים לכיתה חדשה, ועוד.

לילדי הגן מיועדת "סיפורי אולי ויולי", סדרה חדשה בכיכובם של דליק ווליניץ, ושחקן התיאטרון יגאל נאור, שעוסקת בשני יצורים משעשעים שהגיעו מאי רחוק, ומגלים כל יום דבר חדש על העולם הסובב אותם, מה שמשמש חומר לשיחת-אולפן של ווליניץ עם ילדים. תסריט: מיכל חזון, השירים הולחנו על ידי נורית הירש.

"עיר ערוץ הילדים", שידור חי בכל שבוע מעיר אחרת ברחבי הארץ, חוזרת השנה בסימן קליטת עלייה, בשיתוף משרד הקליטה. מדי יום ה' בשעה 18.45.

בין תוכניות הרכש: "פוקהונטאס" הילדה האינדיאנית המפורסמת באנימציה מדובבת בעיבוד חדש; "השלישייה", סדרת מופת ספרדית באנימציה מדובבת, ששודרה ב-133 מדינות, במרכזה מכשפה מצחיקה, ינשוף רגזן ושלישיית בנות המטיילות בין אגדות וסיפורים קלאסיים; "מונה הערפדית", אנימציה מבית ההפקה סינאר; ו"הרפתקאותיו של סם", מסע הרפתקאות בעולם; "עולם מכושף", של קנאל פלוס; ו"תאמינו או לא", סדרת אנימציה שמבוססת על סיפורי רוברט ריפליי שחצה את העולם בחיפושים אין סופיים אחר המוזר, הבלתי מוסבר והביזרי. בהוליווד עובדים בימים אלה על הסרט. החל מה-24 ביולי ימים א'-ה' בשעה 11:25.