אלרוב של אלפרד אקירוב מצטרפת ל- ITN תקשורת

קבוצת ITN, בבעלות יוסי מימן, דב תדמור ואהרון דברת, תתמודד על מכרזי תקשורת ושירותי תקשורת בישראל ובחו"ל

קבוצת אלרוב הודיעה היום על הצטרפותה לקבוצת ITN תקשורת, שהוקמה ע"י חברות מרחב (בשליטת יוסי מימן), ישאל (בשליטת אהרון דברת) ושרידב (בשליטת דב תדמור). קבוצת ITN אמורה להתמודד על מכרזי תקשורת בישראל, וכן בתחום התקשורת והתשתית בחו"ל. את ITN ינהל אבי טייטלמן, לשעבר מנהל הפיתוח המסחרי בדסק"ש. יו"ר הקבוצה יהיה דב תדמור, לשעבר מנכ"ל דסק"ש.

לפני מספר חודשים הודיע אלפרד אקירוב, בעל השליטה באלרוב, על נטישת תחום יזמות הנדל"ן, תחום העיסוק העיקרי של החברה, לטובת תחום ההיי-טק. במסגרת מדיניות זו השקיעה החברה ברבעון האחרון כ- 11.5 מיליון דולר בקרנות הון סיכון, ביניהן בפולריס 3, BRM קפיטל פאנד, גולדמן זאקס טכנולוגיות ועוד.

בתחילת החודש פורסם, שאקירוב כבר משתף פעולה עם מימן ותדמור (השותפים גם ב- ITN) בחברת הסטארט אפ בי-פוינט, המקימה אתר למסחר אלקטרוני בין עסקים (B2B).

אלרוב רוכשת 29.82 אחוזים מהשותפות תמורת 425 אלף דולר. בנוסף, תעמיד אלרוב הלוואה לזכות הקבוצה בהיקף של 4.725 מיליון דולר.

ITN מתכננת להיכנס למכרז להפעלת הערוץ השלישי, וכן להתמודד על קבלת זיכיון להפעלת רשת הסלולר הרביעית, כשזה יתפרסם. בשנת 2001 יתפרסם המכרז להפעלת שיחות פנים ארציות (שבירת המונופול של "בזק"), ובכוונת החברה להתמודד גם במכרז זה.

בתחום הבינלאומי, מתכוננת החברה לחדור לשווקים המתפתחים במזרח אירופה ובדרום אמריקה.