גילת תקשורת ממשיכה במסע הרכש

ג'ון ברייס הדרכה, מקבוצת גילת תקשורת, רכשה את עיסקי ההדרכה באירופה של חברת אריס, חברה בינלאומית הנסחרת בנאסד"ק ועוסקת בייעוץ והדרכה בתחום המיחשוב. שווי העסקה, שתתבצע בהחלפת מניות ובמזומן, 12 מיליון דולר.

אריס נסחרת היום בנסד"ק בשווי של 83 מיליון דולר.החברה מפעילה מרכזי הדרכה בבריטניה הכוללים עשרות כיתות לימוד בבריטניה. בנוסף פעילה החברה בגרמניה. בסך הכל מעסיקה החברה 150 מדריכים. רכישתה של אריס תאפשר לג'ון ברייס חדירה מהירה לשוק הבריטי והאירופאי. החברה מתכננת להרחיב את פעילות אריס בשוק הבריטי והאירופאי על ידי הוספת מסלולי הכשרה נוספים. לאריס מרכזי הדרכה הכוללים עשרות כיתות בלונדון וגרמניה. באחרונה זכתה החברה בתואר מרכז ההדרכה המוביל בבריטניה, על-פי סקר של עיתון המחשבים training it.

ג'ון ברייס הדרכה נרכשה בסוף 99' על ידי גילת תקשורת בעיסקה ששוויה נאמד בכ-20 מיליון דולר. גילת מתמחה כיום באמצעי תקשורת לוויינים כמו גם באמצעי תקשורת קוויים ופועלת גם בתחום מתן פתרונות תקשורת ללימוד מרחוק. זוהי רכישתה החמישית של גילת בשנה אחרונה. בין הרכישות שביצעה החברה: חב' אלן העוסקת בהדרכה בתחומי המיחשוב שנרכשה תמורת 32 מיליון דולר במזומן, חברת לרן לינק, העוסקת בפיתוח תוכנות ללימוד אינטראקטיבי באינטרנט, תמורת 38 מיליון דולר במניות וחברת אר.טי.אן העוסקת בהדרכות לשוק הרפואי, שנרכשה תמורת 4 מיליון דולר. ההערכות בשוק הן כי החברה מרחיבה את פעילותה בארופה תוך מטרה לגייס בקרוב באחת מהבורסות הארופאיות, הנפקה הצפויה לצאת לדרך בחודשים הקרובים.