קניון האינטרנט רוצה קונים בטלפון

לאחר שנתקלו בקשיים להגדיל את מספר הקונים מקרב גולשי האינטרנט, מנסים אתרי סחר אלקטרוני למשוך קונים חדשים באמצעות מכירות בטלפון. הקניון הוירטואלי 522 יצא אתמול בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום רבן גולני ושות', המזמין את הציבור לרכוש מוצרים מהקניון הוירטואלי לא רק דרך האינטרנט אלא גם באמצעות הטלפון.

הקמפיין, בהיקף כחצי מיליון שקל מתבסס על תשדיר שאורכו 20 שניות, בכיכובו של אמנון אבוטבול (זינזנה) והוא המתמקד בהשוואת מחירים על מגוון מוצרים. הקמפיין נועד בין השאר להעמיק את מיצוב הקניון כזירת הקניות הזולה בישראל, שמתחייבת למחיר הזול ביותר.

מנכ"ל 522, דן רגב, הסביר את השינוי בתפישה השיווקית של האתר ואמר: "מחקרים בתחום מראים, כי יש צורך לחזק את הגורם האנושי בעולם הוירטואלי לכן ראינו לנכון להציע שירותים חדשים שמשפרים את האינטראקטיביות ולאפשר לאלו שלא רוצים לקנות באמצעות האינטרנט ליהנות ממחירים זולים גם באמצעות הטלפון". קניון 522 נחשב לאחד מאתרי הקניות והמכירות הפומביות המובילים והוא משלב אפשרות קניה וירטואלית דרך הרשת עם ליווי טלפוני אנושי צמוד. הקניון נמצא בבעלות ברק תקשורת, נרו החזקות, וחברת ההיי-טק אייפקס. בהנפקה פרטית ראשונה גייסה החברה 1.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של 12 מיליון דולר. החברה הגישה לפני מס' שבועות טיוטת תשקיף לרשות לני"ע בת"א.