גיא לוי שיחרר את בן-שמעון מהפועל חיפה; שפירא זועם

מאמן קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה, גיא לוי, הודיע היום (ג') לקפטן הפועל חיפה, הבלם רן בן-שמעון, כי הוא מוותר על שירותיו. באימון הבוקר הודיע לוי, כי הוא לא מאפשר לבן- שמעון להתאמן עם הקבוצה, והוא משוחרר מהסגל.

גורמים בקבוצה אמרו, כי אין קשר בין החלטתו של לוי לבין העובדה שבעבר היתה מערכת יחסים מעורערת בין גיא לוי לבין בן-שמעון, כאשר שיחקו השניים בפתח-תקווה. בתחילת העונה שקל לוי, אשר הגיע להפועל חיפה, לשחרר את בן-שמעון, אך בסופו של דבר החליט להשאירו אחרי שגילה יכולת טובה באימוני תחילת העונה.

הפועל חיפה סובלת מתחילת העונה מהגנה לא טובה, והיא אחת מסופגות השערים העיקריות בליגה, ועל כן מבקש כעת לוי לבצע זעזוע בקבוצה. בימים הקרובים ייתכנו שינויים נוספים בסגל של הפועל חיפה. מעמדם של שניים מהזרים בקבוצה נמצא בסכנה. מדובר בקשרים - הרוסי אולג יילשב והקרואטי מיכאל אניצ'יץ'.

מכבי נתניה כבר הביעה התעניינות בשאילתו של בן-שמעון, כדי לחזק את הגנת הקבוצה. בלמה האחורי הקבוע של נתניה, סטפן ורנייש, סובל מפציעה. מאמן הקבוצה, אורי מלמיליאן, רוצה שבן-שמעון ישחק כבר במשחק הקרוב של נתניה, ביום ו' הקרוב, נגד בית"ר ירושלים. הבעלים של הפועל חיפה, רובי שפירא, אמר היום (ג') לאתר האינטרנט ONE, בשיחת טלפון מניגריה, כי הוא מופתע לשמוע על החלטתו של גיא לוי. "הדבר נחת עלי בהפתעה מוחלטת. הבוקר קיבלתי טלפון ממנכ"ל הקבוצה, אבי קאופמן, שהודיע לי על השיחה שהתקיימה בין רן לבין גיא. גיא לוי הוא אכן, כמו שהצהרתי, הסמכות המקצועית. הוא המחליט, אבל כאשר משחררים שחקן בהחלטה קיצונית, הייתי מעדיף לדעת עליה לפני שמודיעים לשחקן. אני צריך לדבר עם גיא ולבדוק את העניין הזה", הוא ציין.