חברת דלתא פילם, משווקת קודאק ובעלת אוריינט קולור, תחל בפעילות מתחת לקו ב-400
נקודות מכירה כדי להכפיל את היקף המכירות של מצלמות חד-פעמיות. בשלב מאוחר
יותר, מתכוונת דלתא לשווק מצלמות מסוג זה בסטנדים מיוחדים ברשתות המזון, כפי
שנעשה כיום בתחום הפילמים.
לדברי האחראי על החטיבה הצרכנית בחברה, עודד קטקו, ימוצב המוצר גבוה כדי שיזוהה
עם איכות ומקצוענות. כחלק ממיצוב זה עורכת החברה תערוכת צילומים, הנושאת את
הכותרת: "ברזיל חד פעמי". בתערוכה יוצג אוסף תמונות, שצילם מפיק הקולנוע שוקי
פרידמן ("קדוש", כיפור"). כל הצילומים בתערוכה צולמו במצלמה חד פעמית.
החודש משיקה החברה את מבצע "חודש המצלמה החד-פעמית בישראל" ותציע מצלמה הכוללת
סרט בעל רגישות גבוהה במיוחד (800 אסא) במחיר של 49.9 שקל. בנוסף, תוצע מצלמה
ללא פלאש במחיר של 29 שקל בלבד.
קודאק, שתקציב הפרסום שלה מנוהל בבאומן-בר-ריבנאי, אינה תומכת במותג בשנים
האחרונות. גם יתר השחקניות בשוק נוהגות כמותה. קוטקו מסר, כי החברה שבעת רצון
מביצועיה המכירתיים והשיווקיים ולכן אינה רואה צורך בתמיכה שיווקית למותג.
שוק המצלמות החד פעמיות בישראל מונה 120 אלף יחידות בשנה. רוב המצלמות החד
פעמיות נמכרות לתיירים. בשוק זה פועלות קודאק עם נתח של 45%, אגפא (20%), פוג'י
(15%) והשאר אינן ממותגות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.