באג תפתח 10 חנויות בסניפי סקאל ישיר

מתכננת גידול מ-24 ל-100 סניפים תוך שנה

שבוע אחרי שהכריזה רשת באג על כניסה לחנויות רשת המשביר לצרכן, הודיעו היום (ג') מנכ"ל קבוצת סקאל, סולי סקאל ומנכ"ל קרדן סחר, רן נמרוד, על הסכם אסטרטגי נוסף, בין רשת באג לרשת סקאל ישיר.

במסגרת שיתוף הפעולה ייפתחו בחודשים הקרובים כ-10 חנויות מחשבים חדשות של רשת באג בסניפי רשת סקאל ישיר. החנויות החדשות ישלימו פריסה של כ-64 סניפי באג בכל הארץ. זאת, לאחר פתיחת 30 חנויות של באג בסניפי המשביר לצרכן וגאלרי.

בחנויות באג יימכרו כל המוצרים הקשורים למיחשוב הבית והעסק הקטן - מחשבים, תוכנות, מולטי מדיה, מצלמות דיגיטליות, סורקים וטלפונים.

התוכנית העיסקית של רשת באג להתרחבות בשנת 2001, אשר בעקבותיה נחתמו ההסכמים עם סקאל ישיר והמשביר לצרכן, הוכנה בסיוע חברת ייעוץ המתמחה בבניית אסטרטגיות לרשתות קמעונאיות. העיקרון המנחה בתוכנית קובע, כי בכל ריכוז אוכלוסייה של 60-70 אלף איש יש לפתוח חנות באג, כדי לשמור על רמת שירות אחידה. החברה מתכננת להשלים פריסה ארצית של כ-100 חנויות במהלך השנה הקרובה, חלקן חנויות עוגן וחלקן בתוך חנויות גדולות של רשתות קיימות, בהן יש תנועת קהל גדולה.

סולי סקאל אמר, כי שיתוף הפעולה עם באג נועד להרחיב את מגוון המוצרים המשווקים ברשת סקאל, ולהעמיק את הפעילות של הרשת בתחום המחשבים והטכנולוגיה.