קאול מוותר על שכר נדיב בקבוצת תשובה לטובת עסקים פרטיים

"יזראל גלובל ביזנס", החברה שהקימו קאול, ברודט ונס, נמצאת היום בשלב גיוס של 30 מיליון דולר, לטובת פעילות בתחומי התקשורת, רכישות LBO, ליווי תהליכי הפרטה והשתתפות בהם

יצחק קאול, שפרש במהלך השנה מתפקיד מנכ"ל כלל ישראל, מפחית את מעורבותו בניהול חברות מקבוצת יצחק תשובה, לטובת פיתוח פעילות עצמאית.

בד בבד עם עזיבת משרדי קבוצת תשובה בנתניה, לטובת משרד ששכר בר"ג, הודיע קאול על פרישתו מתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חברות הקבוצה דלק אנרגיה, גרין וקומיוטק.

היום הודיעה גרין, העוסקת בהשקעות בקרנות הון סיכון, כי את מקומו של קאול כיו"ר דירקטוריון פעיל, יתפוס יהושע מאור, ששימש בעבר כמנכ"ל וכיו"ר הדירקטוריון של י.ב.מ ישראל. בגרין זכה קאול לשכר חודשי של 30 אלף שקל, לבונוסים ולהקצאות של אופציות במחירים מוזלים.

קאול, שלאחרונה הקים חברת השקעות יחד עם דוד ברודט, לשעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר, ורו"ח שלמה נס, אישר היום, כי הוא מצמצם את פעילותו בקבוצת תשובה, בשל רצונו להשקיע את עיקר זמנו ומרצו בחברה החדשה שהקים. קאול הדגיש, כי לא נוצרו חילוקי דעות בינו לבין יצחק תשובה וכי הוא ימשיך לשמש בדירקטוריונים של חברות בהן לא קיים ניגוד אינטרסים עם פעילותו הפרטית.

"יזראל גלובל ביזנס", החברה שהקימו קאול, ברודט ונס, נמצאת היום בשלב גיוס של 30 מיליון דולר, לטובת פעילות בתחומי התקשורת, רכישות LBO, ליווי תהליכי הפרטה והשתתפות בהם.