מייסד מש' הפרסום אריאלי: נותרתי חסר כל וחייב מיליונים לאחר שערבתי לחובות בני

הדברים כלולים בתצהיר שצורף לבקשת עופר גל להכריז על אריאלי הבן כפושט רגל

אמנון אריאלי, מייסד משרד הפרסום אריאלי, טוען שנותר חסר כל לאחר שערב לחובות של בנו אורי אריאלי, לשעבר בעל מניות במשרד אריאלי. הדברים נכללים בתצהיר של אמנון אריאלי, שנלווה לבקשה להוציא צו לכינוס נכסיו של הבן, אורי אריאלי, ולהכריז עליו כעל פושט רגל. הבקשה הוגשה היום (א') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב על ידי עופר גל מפתח תקוה, מנהל חברת הדיה.

אמנון אריאלי (78) טוען בתצהיר שכל חובותיו, הנאמדים בלמעלה מ-4 מיליון שקל, הם למעשה חובות של בנו, אורי, ושהוא ערב להם ברוב תמימותו. אמנון אריאלי מציין, שהוא נאלץ למכור את ביתו בכפר שמריהו תמורת 1.5 מיליון דולר כדי לכסות את החובות, וכיום הוא חסר כל ואין ברשותו כל רכוש.

לדבריו, הוא נתן את כל כספו לבנו לצורך פרעון חובות. לטענתו, חברת פובליסיס הצרפתית, שרכשה את פרסום אריאלי, סירבה להעניק לו פיצויים ופנסיה, בטענה שבנו היה חייב לה סכומים ניכרים.

אמנון אריאלי מציין בתצהיר: "לא גנבתי, לא לוויתי כספים בכוונה תחילה שלא להחזיר. פשוט האמנתי בבני האהוב, בעל האילוזיות, שנפל והפיל אותי יחד איתו". גל טוען בבקשה, שאורי אריאלי חייב לחברת הדיה שבבעלותו 134,775 שקל, נכון ליולי 2000. לדבריו, אורי אריאלי ברח מהארץ מפחד נושיו ומסתתר בחו"ל. לטענתו, אריאלי האב הודה בתצהיר שחובות בנו מסתכמים במיליוני שקלים (פש"ר 1096/01).