ביהמ"ש המחוזי בירושלים כינס דיון דחוף בפרשת סגירת ביה"ח משגב לדך

נודע, כי המנהל המיוחד של משגב לדך, רו"ח דורון שורר, חתם על חוזה להשכרת הבניין ל-20 שנה לחברת ש.ב.א תמורת כ-11 מיליון דולר

נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, ורדי זיילר, כינס היום (ד') אחה"צ, עם סגירת הגיליון, דיון דחוף בבית המשפט בהשתתפות כל הצדדים המעורבים בפרשת סגירת והפעלת בית החולים משגב לדך בירושלים. יתכן מאוד, שהחלטה בעניין זה לא תינתן היום, והמשך הדיון וסיומו יידחו למחר (ה').

ל"גלובס" נודע, כי המנהל המיוחד של משגב לדך, רו"ח דורון שורר, חתם על חוזה להשכרת הבניין ל-20 שנה לחברת ש.ב.א, שתשלם דמי שכירות של כ-11 מיליון דולר לתקופה כולה.

ש.ב.א נמצאת בבעלות בחלקים שווים של מכון מור, שבשליטת קופ"ח כללית, ושל יששכר שדמי, שותף בבתי דיור מוגן של אמפל.

הקבלנים ראובן אלה ומשה סלע, שהגישו הצעה גבוהה יותר, כ-12 מיליון דולר, מערערים לביהמ"ש המחוזי באמצעות עו"ד ישי בית-און על העיסקה בין שורר וש.ב.א. לטענתם, הצעתם עדיפה מבחינה כספית. יתר על כן: הם מתחייבים לשלם את הכסף מיד, ולא בדמי שכירות המתפרסים לאורך 20 שנה. כן הם מתחייבים להפעיל את בית החולים כעסק חי, ואף להגדילו. עוד אומרים אלה וסלע, כי שורר חתם על ההסכם עם ש.ב.א מבלי לנהל מו"מ על הצעתם, וכי מטעם זה בלבד דינה של העיסקה להתבטל. העיסקה בין שורר וש.ב.א טעונה אישור של בית המשפט המחוזי.