אינוויב תספק פתרונות למתן שירותי תקשורת לטלמקס מקסיקו ב-11 מיליון דולר

מערכות ה-MGW יותקנו על ידי חברת אי.סי.איי מקסיקו ויאפשרו אספקת שירותי תקשורת בטכנולוגיית הגישה האלחוטית לאלפי מנויים ברחבי מקסיקו

אי סי איי טלקום (ECIL), הודיעה היום (ד') כי חברת הבת שלה (בבעלות מלאה) InnoWave העוסקת בפתרונות בתחום מערכות גישה נייחות אלחוטיות ה-Fixed Wireless Access, נבחרה על ידי חברת טלמקס ממקסיקו לאספקת תשתית של מערכות MGW ממשפחת מוצרי ה- Wireless Local Loop, בהיקף של 11 מיליון דולר.

מערכות ה-MGW יותקנו על ידי חברת אי.סי.איי מקסיקו ויאפשרו אספקת שירותי תקשורת בטכנולוגיית הגישה האלחוטית לאלפי מנויים ברחבי מקסיקו. ההתקנות יחלו באתרים באזור סן-מיגואל וסביבתה.

מערכות ה- Fixed Wireless Access מתבססת על קשר רדיו כתחליף לקווי נחושת על מנת לחבר מנויי טלפון לחברות המספקות שירותי טלפוניה ותקשורת. מערכת ה- MGW משלבת טכנולוגיית דילוג תדר עם ממשקים דיגיטליים סטנדרטיים (CDMA), מה שמאפשר לה לתמוך במגוון תדרים (800MHz-3.8GHz) ולספק שירותי טלפוניה מתקדמים ביותר. המערכת מאפשרת העברת קול באיכות מעולה, שיגור פקסים, העברת נתונים מהירה, שירותי ISDN מתקדמים וכן מיתוג מנות.

טלמקס הינה חברת תקשורת מובילה במקסיקו אשר לה מעל 11.7 מיליון קווים המאפשרים מתן שירותי תקשורת דיגיטלית ע"ג רשת סיבים אופטית הפרוסה על שטח של למעלה מ 50,000 קמ"ר. טלמקס וחברות הבת מספקות שירותי תקשורת, נתונים, העברת וידאו, גישה לאינטרנט וכן שירותים אינטגרטיביים ללקוחות עסקיים.