תארים אקדמיים באוניברסיטה וירטואלית

אוניברסיטת .K.I.T של קבוצת קידום ואוניברסיטת ליברפול, מאפשרת שילוב קריירה ורכישת תואר לסטודנטים ישראליים

קבוצת קידום, בשיתוף אוניברסיטת ליברפול, יזמו את .K.I.T - אוניברסיטה בינלאומית לאנשי היי-טק, המציעה לימודי תואר שני באמצעות האינטרנט.

הלימודים באוניברסיטת .K.I.T מקנים תואר שני בטכנולוגיות מידע (MSc) או תואר שני במינהל עסקים (MBA) של אוניברסיטת ליברפול, ומיועדים לאנשי מחשבים ומנהלים בתחום ההיי-טק, בעלי תואר ראשון, המבקשים להשלים את השכלתם, לצורך פיתוח הקריירה.

שי רשף, יו"ר קבוצת קידום ויו"ר .K.I.T, מסר כי שיטת הלימוד הייחודית דרך האינטרנט, מותאמת לאנשי הכלכלה החדשה וסגנון החיים של אנשי ההיי-טק בכך, שהיא מאפשרת שילוב מושלם בין לימודים וקריירה. הסטודנטים לומדים בכיתות וירטואליות אינטראקטיביות עם סטודנטים מכל העולם, דבר המאפשר חילופי ידע והיכרות עם מומחים מכל העולם, תוך יצירת קשרים אישיים, החיוניים בעולם המחשבים.

אוניברסיטת .K.I.T, שהחלה את דרכה לפני כשנה, כוללת כיום כיתות לימוד וירטואליות, בהן לומדים אנשי מחשבים מ-15 מדינות בעולם, ביניהן: ארה"ב, אנגליה, הולנד, אוסטרליה, סינגפור, הונג-קונג וסין. כעת, בראשונה, נפתחת ההרשמה גם לאנשי היי-טק מישראל.

מסגרת הלימודים כוללת קורסים ונושאים, דוגמת: ניהול עיסקי במאה ה-21, אסטרטגיות שיווק בינלאומיות, מנהיגות עסקית, יזמות, תכנון מערכות מידע, יישומי מידע טכנולוגיים, בינה מלאכותית ועוד. רשף מציין, כי הלימודים באוניברסיטת .K.I.T מקנים ערך מוסף גם למעסיקים, בשילוב הלימודים בקריירה של הסטודנטים. הסטודנטים מקבלים רקע אקדמי במקצועות מבוקשים ועדכניים, ההופכים אותם לבעלי ידע רחב יותר. במקביל, משלבת מסגרת הלימודים פרוייקטים מעשיים מהעבודה כחלק ממסגרת הלימודים, ההופכת את הידע הנרכש לבעל ערך מעשי ופרקטי, הנתרם באופן ישיר לחברה בה הם עובדים.

אוניברסיטת .K.I.T הוקמה כמיזם משותף של קבוצת קידום בשיתוף חברת "אלרון" (בהשקעה של 6 מיליון דולר), אוניברסיטת ליברפול האנגלית וחברת סילבן האמריקנית, שהיא גם בעלת מניות בקבוצת קידום.