קבוצת מעריב משיקה רדיו אינטרנט לבני נוער - WFM

בלוח השידורים משובצות רצועות בוקר ורצועות לילה, אותן יגישו כוכבי נוער, כמו השחיין איתן אורבך והדוגמניות בר רפאלי, ניקול דקסטרא וימית סול

קבוצת מעריב מעלה היום לאוויר רדיו אינטרנט חדש לבני נוער - WFM.CO.IL, אותו יפעילו כמאה תיכוניסטים כמגישים, מפיקים ועורכים. הרדיו מתוכנן לפעול 24 שעות ביממה, בטכנולוגיית מולטיקאסט (שאינה מופרעת בשל מספר רב מדי של גולשים). בלוח השידורים משובצות רצועות בוקר ורצועות לילה, אותן יגישו כוכבי נוער, כמו השחיין איתן אורבך והדוגמניות בר רפאלי, ניקול דקסטרא וימית סול.

אורן ציבלין (מעריב לנוער, ראש 1, ערוץ הילדים), יזם את הקמת הרדיו, והוא ישמש כמנהל תוכן. מנכ"ל הרדיו תהיה עופרי שעני-גל, שהתמחתה בפנייה לצעירים ונוער, כמנהלת שיווק בברגר קינג, טויס אר אס ודיג.

שיתופי פעולה שיווקיים מתוכננים עם מעריב אינטרנט, מעריב לנוער וערוצי הכבלים. כמו כן מתוכננות פעילויות כהפצת תקליטורי התחברות, כרטיסי גירוד נושאי פרסים וארגון מסיבות להשקת התחנה.

לשאלת "גלובס", מדוע בחרו להקים "רדיו דיבורים" (Talk-Radio) לאחר שרדיו נטקינג נכשל והמיזמים החדשים - וואללה ומומה - משדרים מוסיקה בלבד, אמר ציבלין כי לדעתם יש מקום לתחנה של צעירים שמדברים על נושאים שמעניינים אותם, ויוצרים בעצמם את אופי הרדיו שהם אוהבים.

מנתונים שנמסרו מ-WFM עולה, כי בישראל כחצי מיליון צעירים בגילאי 12 - 17. על פי סקר TGI האחרון, ב-89% ממשקי הבית בהם גרים בני נוער יש מחשב, ו-55% מחוברים לאינטרנט. 90% מהמחוברים לאינטרנט גולשים לפחות שעה ביום, בעיקר למטרות מוסיקה, צ'אטים והיכרויות.

הבעלות על האתר נמצאת בידי קבוצת מעריב (20%), קבוצת משקיעים אירופים משווייץ ובריטניה (המעדיפים שלא לחשוף את זהותם) (70%), והיתר בידי העובדים (10%). היקף השקעה בהקמת הרדיו הוא כרבע מיליון דולר, ותקציב השיווק לשנה הראשונה הוא כ-2 מיליון דולר. התחנה משדרת מרחוב נחמני בתל אביב.