חברת תהל (לייטרסדור, עמית ויושע) עורכת עבור מינהל מקרקעי ישראל סקר למציאת
אתר חליפי לשדה התעופה של הרצליה. במהלך העבודה נבדקו 16 חלופות שונות, כאשר
המטרה היא להגיע בסופה של הבדיקה לשלוש חלופות, מתוכן תבחר החלופה המומלצת
ביותר. הצוות התבקש להגיש את ממצאיו בתוך שלושה עד ארבעה חודשים.
לדברי האדריכל זאב עמית, הפרדוקס הגדול הוא שבמקום שבו יש צפיפות של ישובים,
יש חופש תמרון גדול למטוסים, ואילו דווקא על המקומות המיושבים בדלילות, חלות
מגבלות בשל פעילות חיל האוויר.
שדה התעופה של הרצליה מוגדר אמנם בתוכנית המתאר הארצית לשדות תעופה (תמ"א 15)
כשדה המשמש מרכז לתעופה קלה, אך בשל המגבלות שהוא מטיל על סביבתו הוחלט להעתיקו
ממקומו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.