ישראל פרידר מונה למנכ"ל קרדן תקשורת

פרידר כיהן עד לאחרונה בתפקיד סגן נשיא לפיתוח עסקי באי.סי.איי טלקום; פעילות קרדן תקשורת כוללת שותפות עם אינפונט העולמית באינפונט ישראל, בית התוכנה ענדן, שותפות בחברת אר.אר תקשורת לווינים, והשקעה בחברת YES

ישראל פרידר, שכיהן עד לאחרונה בתפקיד סגן נשיא לפיתוח עסקי באי.סי.איי טלקום ודירקטור במספר חברות בנות שלה, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת קרדן תקשורת, הנמצאת בבעלות קבוצת קרדן.

פרידר כיהן בעבר בתפקיד נשיא חטיבת תדיראן תקשורת אזרחית ונשיא חברת אלישרא תדיראן מתוג ציבורי.

פרידר זכה בפרס ביטחון ישראל ובפרס קפלן על עבודתו כמהנדס ראשי בחטיבת מערכות בתדיראן, וכראש מדור בנושאי מחקר ופיתוח בחיל הקשר.

לפרידר תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון, ותואר שני במינהל עסקים וחקר ביצועים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל קרדן, אמר פרידר, כי דווקא על רקע המשבר בשוק התקשורת העולמי נוצרו הזדמנויות מעניינות להשקעה ולשיתופי פעולה, העולים בקנה אחד עם החלטתה האסטרטגית של קרדן לפתח תחום זה בפעילותה.

פרידר הוסיף, כי בכוונתו להיעזר בקשרים שיצר עם חברות השקעה וקרנות הון סיכון בארץ ובעולם, כדי לפתח את פעילותה של קרדן, תוך ניצול הקשרים הבינלאומיים של החברה עם גורמים פיננסיים מובילים.

קרדן תקשורת הוקמה לפני שנתיים על ידי שלום מנובה, שפרש אז מתפקיד המשנה למנכ"ל סלקום. לפני שנה עזב מנובה את החברה.

פעילותה של קרדן תקשורת כוללת כיום שותפות עם חברת אינפונט העולמית באינפונט ישראל; בית התוכנה ענדן, העוסק בפיתוח מערכות מידע בתחום התקשורת; שותפות כבעלת מניות בחברת אר.אר תקשורת לווינים; והשקעה בחברת הלוויין YES.