רשת ביטחון לקיץ

זכיינית ערוץ 2 פותחת את הקיץ בהשקעה מדווחת של 13 מיליון דולר; המנכ"ל, יוחנן צנגן, מקווה למצב את מעמדה המוביל של החברה ושל ערוץ 2, ערב התחרות בשוק הטלוויזיה המקומי, בעזרת הערכים "רלוונטיות וישראליות"

"רלוונטיות וישראליות". אלה הערכים שבעזרתם מקווה מנכ"ל זכיינית ערוץ 2, רשת, יוחנן צנגן, "לבסס את המובילות" של החברה ושל ערוץ 2 ערב התחרות בשוק הטלוויזיה המקומי. את הערכים האלה מגבה רשת בהשקעה של 13 מיליון דולר בלוח שידורי הקיץ.

"בנינו לוח תוכניות ישראלי, רלוונטי, חם מקורי ומגוון", אמר צנגן וסיכם עונת חורף מוצלחת במיוחד בה הובילו ימי השידור של רשת, ראשון (רייטינג ממוצע של 16.9%) ורביעי (רייטינג ממוצע של 17.4%), את לוח השידורים. היום הבא אחריהם בדירוג עונת החורף היה חמישי (של טלעד) עם ממוצע של 15.7%.

כמו כן, דירגה רשת 70 מופעים ברשימת 10 התוכניות הנצפות ביותר (לעומת 44 של טלעד ו-43 של קשת), ביניהן "משעל חם", "פספוסים", "מי רוצה להיות מיליונר" ו"כלבוטק".

המשנה למנכ"ל רשת, רוני ארן, אמר ל"גלובס", כי לממרות התחזיות הקודרות תסכם רשת את שני הרבעונים הראשונים של 2001 "ברווח יפה", כדבריו. ארן סירב למסור נתונים מדוייקים. נתוניי הרבעון הראשון צפויים להתפרסם במסגרת הדו"חות הכספיים של החברה בשבועות הקרובים.

"בשנה שעברה היינו רווחיים מאוד. בגלל האינתיפאדה הורדנו את רף הציפיות ואכן עמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו", אמר ארן.

לוח השידורים גם בעונת הקיץ (עד חודש יולי) תמשיך רשת לשדר בימי ראשון, רביעי ושבת.

"מי רוצה להיות מיליונר" תפתח את ימי ראשון, ואחריה תחזור "פספורט" של ניר חכלילי לעונה נוספת. המשבצת שלאחר מכן (אותה מפנה נסים משעל, שעוזב להקים ערוץ חדשות ייעודי) תתמלא בדוקומנטריה ובשידורים חוזרים של הסדרה "טירונות" (שני פרקים ברצף בכל פעם). בין הסרטים התיעודיים שישודרו במסגרתה יהיו "לילות מאוקראינה", של נילי טל, והסדרה "אתה חייב לעשות מזה סרט" של אייל חלפון. הפוליטיקה תחזור לרשת רק בחורף. בימים אלה, מגבשת החברה קונספט חדש להחלפתו של משעל. בחודש יולי, תצא "מיליונר" לחופשה ותוחלף בתוכנית אירוח חדשה של גידי גוב.

ימי רביעי ייפתחו ב"פספוסים" וב"יאיר לפיד". בסוף יוני, יסיים לפיד את העונה ויוחלף בסדרה "שוטטות", בכיכובם של הסטנדאפיסטים אסף הראל, אורי גוטליב, וארז בן-הרוש. התוכנית תציג את תעשיית הבידור והטלוויזיה המקומית במבט קומי. ישתתפו בה גם אורנה בנאי, יגאל שילון, שלמה שרף, היי-פייב, יורם ארבל, ירון לונדון, יעל אבקסיס, ליאור מילר ואחרים.

את "פספוסים" יחליפו באמצע חודש יולי ספיישלים מוסיקליים, שצולמו ברחבי הארץ בערים מרכזיות ובפריפריה בהנחייתו של שלום אסייג. ב-22:00 תמשיך העונה החדשה של סדרת הרכש הניו-יורקית "סקס והעיר הגדולה", ולאחר מכן ישודרו פרקים חוזרים של סדרת הכלא "אוז".

שבת תיועד לכל המשפחה. ב-20:30 תשודר התוכנית "הקוסמים" בהנחייתה של עדי עזרוני ובהשתתפותם של הקוסמים צביקה טוויק ורועי אורון. לאחר מכן, תמשיך רשת במסורת "שבת סרט" שהחלה בה קשת. במסגרת הרצועה מתוכננים סרטים כ"אליזבת'" ו"החיים יפים", "הרשת" "איר אמריקה" ואחרים.