לראשונה: התקנת מערכת מחשוב וחיבור לרשת גלובלית ללא מגע יד אדם ביפן ובטיוואן ע"י חברה ישראלית

"אקסס טכנולוגיות" מפארק המדע ברחובות ביצעה השתלטות מרחוק על הציוד והחלה את תפעולו וחיבורו לרשת העבודה של חברת "נובה" בישראל; בעזרת השימוש בטכנולוגית ההשתלטות מרחוק ניתן יהיה בעתיד לעדכן מיידית ובזמן אמת מערכות מחשוב

חברת "אקסס טכנולוגיות" מפארק המדע ברחובות השלימה בימים אלו, פרוייקט חדשני אשר במסגרתו הותקנה מערכת המחשוב והשרתים של חברת "נובה" בשלוחותיה ביפן ובטיוואן. זאת, באמצעות שימוש בטכנולוגיות השתלטות מתקדמות וללא יציאת טכנאים לשטח.

"אקסס טכנולוגיות" שנבחרה לבצע את הפרוייקט הכינה את התשתיות, מערכות VPN והשרתים במעבדותיה בארץ, ושלחה אותם לארצות היעד כשהם מוכנים לשימוש. אנשי הצוות המקומיים של "נובה" חיברו את הציוד וצוות טכנאי "אקסס טכנולוגיות" ביצע השתלטות מרחוק על הציוד והחל את תפעולו וחיבורו לרשת העבודה של חברת "נובה" בישראל.

יעקב ולרשטיין מנכ"ל "אקסס טכנולוגיות" מציין כי זהו סוג עבודה חדשני הדורש דיוק רב והכרת המערכת ברמה גבוהה. עוד הוסיף ולרשטיין כי שימוש בטכנולוגיה זו חוסך משאבים רבים לארגונים הפזורים ברחבי תבל ומקושרים ברשת עבודה אחת. בעזרת השימוש בטכנולוגית ההשתלטות מרחוק ניתן יהיה בעתיד לעדכן מיידית ובזמן אמת את המערכת כולה ובכך לשפר את עבודת הארגון.

"אקסס טכנולוגיות" השוכנת בפארק המדע ברחובות הוקמה בשנת 86 ומתמחה במתן פתרונות מחשוב לחברות הנדרשות לעבוד בסביבה טכנולוגית גבוהה ולמוסדות מחקר.

חברת "נובה" מכשירי מדידה בע"מ נוסדה בשנת 1993 והיא מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מדידה לתחום המוליכים למחצה. לחברה מרכזים בארצות הברית, אירופה, יפן, טיוואן, קוריאה וסינגפור.