נדב הנפלד פורש מהנבחרת

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, מולי קצורין, פירסם היום (ג') את הסגל הרחב שיחל ב-15 ביולי בהכנות לאליפות אירופה לאומות, שתתקיים בספטמבר בתורכיה. קפטן הנבחרת וקפטן מכבי ת"א, נדב הנפלד, שסוחב פציעה ממושכת בגבו, הודיע סופית, כי בכוונתו לנוח ולא להצטרף לטורניר.

הנפלד אמר במסיבת העיתונאים: "היתה לי שנה קשה ועמוסה, סחבתי פציעה קשה לאורך כל העונה, והמצב הגופני שלי כבר לא מאפשר לי לעשות הרבה דברים, ככה שאי לי ברירה אלא לנוח. לקח לי הרבה זמן להשלים עם המצב ולקבל את ההחלטה, אבל כשלוקחים בחשבון את הנזק שהיה יכול להיגרם לי אז אין ספק שאני רוצה את המנוחה כדי שאוכל לחזור לשחק בעונה הבאה".

קצורין: "כמובן שאנחנו מצטערים מאוד על ההחלטה של נדב. זו פגיעה מקצועית קשה בנבחרת, אבל כששחקן כמו נדב בא עם בקשה כזאת, זה אומר שזה אחרי מחשבה מעמיקה ולכן הגענו להחלטה המשותפת".

קצורין, שממשיך במגמה להצערת הנבחרת, השאיר כצפוי מחוץ לסגל את הסנטר תומר שטיינהאור, ששיחק בנבחרת במשך 15 שנים מאז גיל 20 וקלע 1064 נק' (תשיעי בכל הזמנים). אגב, אתמול קבע ביהמ"ש המחוזי, כי על מרכז הפועל לשלם לשטיינהאור פיצויים בסך כ-1.25 מיליון שקל, חוב מלפני שמונה שנים כששיחק עוד בהפועל ת"א.

המאמן התייחס לנושא שטיינהאור: "זה המשך הכיוון של הצערת הנבחרת. שחקן כמו תומר לא מגיע כל יום לנבחרת, הן מבחינה מקצועית והן חברתית. הוא קיבל את ההחלטה שלנו בהבנה וברוח טובה".

שחקן נוסף שכצפוי לא זומן הוא אמיר מוכתרי, שכבר הביע בעבר התמרמרות על מעמדו בנבחרת. קצורין אמר על מוכתרי: "אם שחקן לא רוצה לשחק בנבחרת זו תהיה תעודת עניות בשבילנו לנסות לשכנע אותו, מה גם שמקצועית הוא לא מצליח להציג בנבחרת את היכולת מהליגה".

מלבד הנפלד ושטיינהאור, תחסר הנבחרת כמובן גם את עודד קטש הפצוע ואת דורון שפר שפרש - עוד שניים שהיו בחמישייה של ישראל באליפות אירופה הקודמת בצרפת לפני שנתיים, כך שלמעשה הנבחרת תשחק בתורכיה בהרכב חדש כמעט לגמרי. שני המוזמנים החדשים לסגל הם מאיר טפירו מהפועל ירושלים וישראל שיינפלד, ששיחק בשנים האחרונות במכללות בארה"ב.

שירות ONE