דירקטוריון נייס: יוסי בן שלום ובני לוין יוצאים, רימון בן שאול ויוסי עצמון נכנסים

בני לוין ממייסדי החברה שכיהן עד עתה בתפקיד דירקטור, משלים בימים אלו את הליך פרישתו המתוכנן לאחר 15 שנות פעילות בחברה. החברה מסרה, כי לוין פונה לעסקים פרטיים

חברת נייס מערכות (NICE) המפתחת פתרונות הקלטה דיגיטלית, יישומים ושירותים בתחום ניהול אינטראקציות עסקיות הודיעה היום, כי בכוונתה לזמן במהלך ספטמבר הקרוב אסיפה כללית של בעלי המניות. כן הודיעה החברה כי יוסי בן שלום ששימש כדירקטור במהלך השנה החולפת פורש מהתפקיד. בני לוין ממייסדי החברה שכיהן עד עתה בתפקיד דירקטור, משלים בימים אלו את הליך פרישתו המתוכנן לאחר 15 שנות פעילות בחברה. החברה מסרה, כי לוין פונה לעסקים פרטיים.

מקורות המקורבים לחברה אמרו, כי בשלב זה עוד לא ברור למה בן שלום פורש, מה שכן ברור הוא שפרישתם של לוין ובן שלום תאפשר לחברה להגיש רשימת מועמדים אחת לאסיפת בעלי המניות. בכך תמנע מלחמת הכסאות שהתעוררה במהלך החודשים האחרונים עם רכישת 5% ממניות החברה על ידי פועלים השקעות ו-5% על ידי כור.

במהלך אסיפת בעלי המניות יתבקשו בעלי המניות לאשר את הרכב הדירקטוריון המוצע על ידי החברה והכולל את אליעזר יונס, דוד קוסטמן, דן גולדשטיין, יוסף עצמון, רון גוטלר ורימון בן שאול. כן תתבקש האסיפה לבחור יו"ר חדש לדירקטוריון החברה. שני הדירקטורים החיצוניים אבשלום חורן ותמר בן דוד ימשיכו בכהונתם.

הדירקטורים החדשים (בן שאול ועצמון) נכנסים לחברה בימים לא פשוטים, של שינויים מרחיקי לכת. מקורבים לחברה מסרו, כי מאז כניסתו של חיים שני לתפקיד מנכ"ל החברה, הוא ביצע מהפכות משמעותיות ורפורמות רבות במבנה נייס ובדרכי פעולתה. למרות קשיי ההסתגלות הראשונים, נראה כי כיום העובדים דווקא מרוצים מהשינויים החדשים. מעבר לכך, שני לא מקים מחיצות היררכיות בינו לבין העובדים והם חשים שדעתם חשובה לו. לדברי העובדים, שני הוא איש שטח, ונוהג לבדוק את הדופק בחברה מקרוב, בין השאר על ידי שיחות תכופות עם העובדים.