"הכספת" ו"מיליונר" - התחרות בעיצומה

עונה עולמית ל"מסע אחר" * מצב ה"מצב" בכי רע, ומצבה של "הכספת" משתפר

עם התעצמותו של החמסין במישור החוף, חוזר למסכי הטלוויזיה קרב האיתנים בין "הכספת" של קשת, ל"מיליונר" של רשת. קרב שהעסיק את טבלת הרייטינג ואת קוראיה בשנה האחרונה.

"הכספת" התחילה את עונת הקיץ ברגל שמאל, עם רייטינג נמוך להכאיב, וגם "מיליונר" תעתעה בנו, עלתה וירדה, ואיבדה לשיטת הפיפל-מיטר, עשרות אלפי צופים בתוך שבוע אחד. אבל השבוע, נדמה שהעניינים חזרו למסלולם, ושעשועוני הקיץ משחקים לפנינו.

"הכספת" (יום ג' של קשת), עם 13.6% במשקי בית ועם 288 אלף צופים, מול "מיליונר" (יום א' של רשת), עם 11.6% במשקי-בית ועם 268 אלף צופים. עבור "הכספת" מדובר בעלייה עצומה - 9.7% בשבוע שעבר, ואילו "מיליונר" בדרכה הקרירה רושמת עלייה מתונה בלבד, 11.2% בשבוע שעבר. והקיץ כולו עוד לפנינו.

עליה מסחררת נוספת רושמת "מסע עולמי" של טלעד ביום ה', בהנחיית אייל פלד שמגיעה למקום השלישי במשקי הבית עם 14.7%, לאחר 10.6% בשבוע שעבר. אלא שהתוכניות שסביבה אינן זוכות לאותה הצלחה - "המצב" שרשמה 8% בשבוע שעבר, נעדרת השבוע מרשימת 25 התוכניות.

הפריים ביום ב' של טלעד, זוכה לזריקת נעורים עם שיבוצה מחדש של "דקות של תהילה" ב-20:30, כאשר הפרק הראשון החוזר רשם רייטינג של 11% במשקי-בית, ולמעשה יותר מהכפיל את הצפייה. פרקי הסדרה ששודרו עד השבוע בשעה 19:25 רשמו ממוצע צפייה של 4.6% בלבד.

בצפייה לפי פרטים בולט יום ו' של קשת, כאשר "הג'וקר" מוביל עם 325 אלף צופים, ומקום שלישי בדירוגם (9.1% בלבד במשקי-בית), ששיקם למעשה את הצפייה. זאת לאחר שב"אולפן ששי" צפו 201 אלף איש בלבד. אחריו ברצועת "אחלה סרט", שידור חוזר של "רומן זעיר" שמביא 281 אלף איש מול המסך, עם 11% במשקי-בית. התאוששות רושמת גם חברת החדשות של ערוץ 2, אולי בשל סיום עונתה של "לגעת באושר", שפגעה קשות באנשיו של קיטל, והיא עוברת לראשונה את "מבט" עם 14% ו-13.5% בהתאמה. יצויין כי בטבלה, מופיעה בנפרד ובמקום הראשון אצל הפרטים מהדורת יום א' שעבר של חברת החדשות, שכללה את מרכז הליכוד, והיא רושמת רייטינג של 15%.

עדיין בולטת בעשירייה, במשקי-בית ובפרטים, תוכנית מוצ"ש המצויינת של ערוץ 1 "רואים עולם", שרושמת השבוע 12.9% במשקי בית עם 273 אלף צופים. לזה אין לחברת החדשות תשובה הולמת, כש"חדשות-2" שלה רושמת 9.7% עם 200 אלף צופים.

במאבק על מגזין יום ו' מוביל "יומן" של ערוץ 1 בבטחה, עם 10.2% במשקי בית ועם 213 אלף צופים, מול 7.7% ל"אולפן ששי" של ערוץ 2 עם, כאמור, 201 אלף איש, ואנחנו מחכים למגיש החדש.