יצרנית האופנה הצרפתית לגברים, סליו, תיכנס ל-15 סניפי מגה ספורט, כפינת מכירה,
תחת המותג "סליו ספורט". במהלך אוגוסט כבר נפתחו 6 פינות מכירה בחנויות מגה
ספורט, בהן יימכרו בגדים, אביזרי אופנה, נעליים ועוד. פישמן רשתות, יבואנית
ומשווקת סליו, תשקיע בהקמת פינות המכירה כ-3 מיליון שקל.
מנכ"ל סליו ישראל, אילן ג'רבי, אמר כי פריסת פינות המכירה תושלם עד אמצע 2002,
וכי להערכתו מכירות סליו בסניפי מגה ספורט יהוו כ-25% ממחזור המכירות של הביגוד
בחנויות.
הסניף הראשון של סליו בישראל נפתח במרכז עזריאלי בחודש מאי, שתי חנויות נוספות
עתידות להיפתח בקרוב. צפי המכירות של סליו בישראל לשנת הפעילות הראשונה הוא
כ-20 מיליון דולר.
אליעזר פישמן, מבעלי פישמן רשתות, הוא בעל השליטה ב"גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.