סליו נכנסת למגה

יצרנית האופנה הצרפתית לגברים, סליו, תיכנס ל-15 סניפי מגה ספורט, כפינת מכירה, תחת המותג "סליו ספורט". במהלך אוגוסט כבר נפתחו 6 פינות מכירה בחנויות מגה ספורט, בהן יימכרו בגדים, אביזרי אופנה, נעליים ועוד. פישמן רשתות, יבואנית ומשווקת סליו, תשקיע בהקמת פינות המכירה כ-3 מיליון שקל.

מנכ"ל סליו ישראל, אילן ג'רבי, אמר כי פריסת פינות המכירה תושלם עד אמצע 2002, וכי להערכתו מכירות סליו בסניפי מגה ספורט יהוו כ-25% ממחזור המכירות של הביגוד בחנויות.

הסניף הראשון של סליו בישראל נפתח במרכז עזריאלי בחודש מאי, שתי חנויות נוספות עתידות להיפתח בקרוב. צפי המכירות של סליו בישראל לשנת הפעילות הראשונה הוא כ-20 מיליון דולר.

אליעזר פישמן, מבעלי פישמן רשתות, הוא בעל השליטה ב"גלובס".