רשתות של בתי קולנוע בארה"ב ממשיכות להיקלע לקשיים כלכליים, אך בעלי הנכסים,
במיוחד אלה הממוקמים בקניונים, מוצאים להם יעודים קצת שונים, למרות שמתכונת
ההקרנה תוותר בעינה.
האולמות החדשים שישתרעו על פני שטח של 4,000-3,000 רגל רבועה, יכילו עד 50
מושבים שיצוידו במצגי מחשב.
ציוד ההקרנה באולמות הללו ישודרג למסכי היי דפינישן ענקיים וציוד סאונד דיגיטלי
משובח. היעוד החדש הוא הקרנת סרטוני פרסומת וקידום מכירות במתכונת האינפומרשלס
(הטלוויזיוניים) ליצרנים, מפרסמים וספקי שירותים שונים, ואפילו עריכת כנסים
מקצועיים, הדרכות לעובדים ומכירות פומביות באולמות ההקרנה.
מאחורי היוזמה החדשה עומדת חברת Enterprise Broadcasting Corp מקליפורניה שחברה
לענק הנדל"ן והקניונים General Growth Properties ביוזמה הזו. עלות הקמת כל
בית קולנוע כזה כרוכה בהוצאה של 750 אלף דולר, והכוונה להקים 400 כאלה בתוך
4 שנים.
*
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.