סלקום מחפשת את הצעירים ב-YTV

מתגברת התחרות על מגזר הנוער לרגל כניסתה הצפויה של וירג'ין לשוק הסלולר

איום כניסתה הצפויה של וירג'ין לשוק הסלולרי על תקן של מפעיל וירטואלי על רשת פלאפון, מאיט את פעילות שתי המתחרות - סלקום ואורנג', במגזר הנוער.

סלקום, שמובילה את שוק הסלולר, גם בקרב הצעירים, עושה ככל יכולתה לשמור על כוחה היחסי בפלח שוק זה, בו היא מהווה 43%. זאת למול אורנג' שמחזיקה כבר 33%, ופלאפון המחזיקה ב-24%. "אנחנו מתכוונים להכות את וירג'ין איפה שאנחנו הכי חזקים בשוק", אומר סגן נשיא סלקום, אורן מוסט. היות ששיעור החדירה של הסלולר לפלח הצעירים (57%), הוא נמוך מהחדירה בקרב האוכלוסיה הכללית (75%), פוטנציאל הגידול בפלח שוק זה הוא גדול.

במסגרת יעד זה, חתמה סלקום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ערוץ הצעירים של YES הטלוויזיה בלוויין - YTV. מהלך זה הוא בבחינת חבירה עסקית של שתי חברות תקשורת הממוקדות בצעירים, תוך יצירת פעילויות משותפות הרלוונטיות לקהל זה, וחיבור לכוכבי הצעירים בערוץ - יעל בר זוהר, מיכל ינאי וגיל ססובר. שיתוף הפעולה יתבטא במגוון רחב של פעילויות ייעודיות למגזר הצעירים, שייערכו בתוכניות הדגל של הערוץ באמצעות המדיה הסלולרית, ובפעילויות משותפות מעולם התוכן של הצעירים.

מוסט אמר עוד כי סלקום גייסה ב"מבצע הסלולרי של הארי פוטר" כעשרת אלפים לקוחות חדשים בתוך שבועיים. מבצע MTV איביזה הביא לכך שלמועדון סלקום X-it נוספו עשרת אלפים חברים חדשים בתוך עשרה ימי פעילות".

פלח הצעירים מוגדר בטווח שבין גיל 12 ל-21 וכולל כמיליון צעירים המהווים כ-18% מהאוכלוסיה. מדי שנה נוספים כ-100 אלף בני נוער למגזר זה.