60% ממנויי YES רכשו את ערוץ בריזה.

גלית בן שמחון, סמנכ"ל לשיווק בחברה מסרה, כי "בריזה הוא הערוץ הזוכה לפופולריות הגבוהה ביותר, אחרי ערוצי הסרטים. לדבריה, בריזה הוא גם הערוץ הנרכש ביותר

חברת הלוויין YES משיקה השבוע עונות חדשות לערוץ בריזה ולערוץ הצעירים YTV. בפריים-טיים של בריזה ישודרו 3 שעות של הפקות מקור, וב-YTV ממתגים שלושה ימים ייעודיים: יום בנים, יום בנות ויום מדע בדיוני.

נמסר, כי בעונה הנוכחית מוותרת בריזה על חלק מהכוכבים המוכרים שלה - אלי יצפאן ("חריף באוזן"), נתן זהבי ("זהבי עצבני"), ומציגה כוכבים "אלטרנטיביים", ופורמטים טלוויזיוניים חדשים, בהם: שורה של נשים מגישות - חנה אזולאי-הספרי, איריס קול, מירי בוהדנה, מרגלית צנעני, אורנה בן-דור, ריטה שוקרון- צרפתי, איילה אינגדשט ואילנית לוי.

גלית בן שמחון, סמנכ"ל לשיווק בחברה מסרה, כי "בריזה הוא הערוץ הזוכה לפופולריות הגבוהה ביותר, אחרי ערוצי הסרטים. לדבריה, בריזה הוא גם הערוץ הנרכש ביותר, מקרב כל ערוצי האלא-קארט, ונרכש על ידי 60% מצופי yes. ‏30% מהם צופים בו מדי יום ונותנים לו את הציון 10-9 (בסולם 10-1).

בין התוכניות החדשות: "הפועלות" - סדרה דוקומנטרית שבועית בהגשתה של חנה אזולאי-הספרי, שתבקר כל שבוע קבוצת נשים ששכרן הוא שכר מינימום ושנכנסות תחת ההגדרה "פועלות" (טלפניות, חדרניות, קופאיות, עובדות נקיון, כוח עזר וכמובן פועלות קלאסיות במפעלים). עורכת: נאווה מזרחי; במאיות: טלי שמש, יוכי דדון. הפקה: JCS.